ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"הוא היה קמצן ורע לב"

הארוסה הגיעה לאסוף את התפילין והושפלה

ימים ספורים מאז קמו מהשבעה בני משפחתו של הנער אהובי'ה סנדק מאז חשך עליהם עולמם, עם מותו של בנם. כעת מתברר כי מבחינת המשטרה הנושא עדיין לא תם | ארוסתו של אהובי'ה שתיאמה מול המשטרה כי היא באה לאסוף את התפילין שהיו בזירה, נחקרה למרבה ההפתעה במשך שעות, תוך צעקות לטענתה וקריאות גנאי עליה ועל ארוסה ז"ל 

הארוסה הגיעה לאסוף את התפילין והושפלה
אהוביה סנדק ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

שבוע וחצי חלפו מאז מותו המזעזע של אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי בבנימין, והפרשה המטלטלת ממשיכה לעורר סערה. 

סנדק בן ה-17, נהרג כזכור באופן טראגי בתקופת אירוסיו. אתמול (שלישי), הגיעה ארוסתו של אהוביה סנדק ז"ל ליחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א החוקרת את האירוע, במטרה לאסוף התפילין בסיומה של השבעה, אך שם לטענתה היא הושפלה והוטחו בה דברים קשים על ידי החוקרים. ארוסתו של סנדק, שלהבת גולדשטיין, תיאמה עם המשטרה מראש כי תגיע לאסוף את התפילין, אך שם לא עדכנו אותה כי בכוונתם לגבות ממנה עדות.

"רציתי לקחת התפילין של אהוביה, ראש המועצה של גוש עציון שלמה נאמן, תיאם לנו הגעה לתחנת ימ"ר ת"א להגיע ולקחת התפילין, שלחו לי מספר של מפקד בימ"ר ת"א - צחי. תיאמתי איתו והגעתי לתחנה." תיארה שלהבת גולדשטיין את שעברה, "כשהגעתי לתחנה, פתאום אומרים לי 'אנחנו צריכים ממך עדות קטנה ואחרי זה ניתן לך את התפילין' לא הבנתי מה קורה, ביקשו ממני את הטלפון הנייד שלי, לא הסכמתי לתת, הם הכריחו אותו לכבות אותו. ואז חקרו אותי במשך 3 שעות."

גולדשטיין המשיכה ותיארה כי "במהלך כל החקירה צועקים עלי, ושואלים שאלות אישיות - ממתי אתם מכירים? כמה הייתם נפגשים? מה היתה מהות הקשר ועוד. אמרתי להם, סליחה מה זה קשור, מה זה עניינכם. הם התחילו לתקוף אותי "את מתנהגת כמו פושעת, חוצפנית" החוקר אסי אמר לי את שקרנית, והיו עוד הרבה אמירות קשות, ואז גם אמרו לי על אהוביה דברים שהוא רע לב, קמצן, ערס ועוד דברים, ממש זילזלו בי ובו".

"בימים האחרונים ישנה עליית מדרגה מציקה מאוד בחקירת המשטרה", אמר עו"ד עדי קידר מארגון חוננו בעקבות התנהלות המשטרה, "כעת המשטרה מתחילה להכפיש את אהוביה ז"ל, ואת כל הסובבים אותו לרבות ארוסתו, משפחתו וחבריו. בדרך הזו מנסים השוטרים והחוקרים להתעלל ולהתעמר, מדובר בתופעה מסוכנת שמלמדת על עוד נדבך בחקירה הלא אובייקטית הזאת שצריכה להיפסק".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל מנהלת חקירותיה במקצועיות וברגישות המתבקשת במטרה להגיע לחקר האמת וכך עשתה גם במקרה האמור עת זימנה את נשוא פנייתך וזו התייצבה כנדרש".

אהוביה סנדק תפילין משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד