י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מנזקי הנגיף

הבית הלבן יוציא 44 אלף דולר על ניקוי שטיחים לקראת כניסת ביידן

בבית הלבן נערכים לקראת חילופי השלטון, וייערכו ניקוי יסודי מאד. מדובר בתהליך מקובל בחילופי שלטון אך הפעם צפוי ניקוי יסודי יותר בגלל נגיף הקורונה

הבית הלבן יוציא 44 אלף דולר על ניקוי שטיחים לקראת כניסת ביידן
ארוחות שהזמין טראמפ לעובדי הבית הלבן צילום: רויטרס

הבית הלבן ישקיע קצת יותר מ-44,000 $ לניקוי יסודי של השטיחים לפני שהנשיא הנבחר ג'ו ביידן יכנס פנימה, הניקוי יהיה יסודי מאד בשל מגיפת הקורונה, כך על פי דיווח בתקשורת האמריקאית

על פי מסמכים פיננסיים פדרליים שפורסמו באתר TMZ, הסכום יושקע על "ניקוי שטיחים באופן יסודי" בתוך האחוזה הענקית הכוללת 132 חדרים. לא ברור כמה חדרים יהיו עם שטיחים חדשים.

המהלך הוא לא מקרה יוצא דופן, ניקוי של הבית הלבן מתרחש באופן קבוע כשנכנס נשיא חדש, אך הפעם צפוי ניקוי יסודי יותר בגלל נגיף הקורונה. הנשיא טראמפ, הגברת הראשונה מלאניה טראמפ, ובנם, בארון, כולם היו עם נגיף הקורונה, וכך גם אנשים רבים שהיו בסביבתם.

"במהלך המעבר אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם משרד ההנהלה של הנשיא כדי להבטיח כי כל שטחי הבניין יהיו מוכנים לממשל הנכנס וינוקו במסגרת הזמן שהוקצה", כך אמר דובר מינהל השירותים הכלליים לתקשורת האמריקאית.

הניקוי העמוק יכלול חיטוי "כל הריהוט, הריצוף, החלונות, מעקות, ידיות הדלתות, מתגי תאורה, משטחי עבודה, כפתורי מעלית ומקומות נוספים". גורם בבית הלבן אמר בעבר לרשת CNN כי המקום ינוקה באופן קפדני וככל הנראה יעבור חיטוי.

הבית הלבן שטיחים קורונה דונאלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד