י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יחד עם אורן אהרוני

אחלו לו מזל טוב: מיכאל שמש זכה בפרס עיתונאי מצטיין

מיכאל שמש התחיל את דרכו ברדיו החרדי, שודרג לגל"צ ומכהן כיום ככתב הפוליטי של תאגיד השידור הציבורי • היום מודיעים ב'כאן' כי הצעיר המבטיח זכה בפרס הצטיינות

אחלו לו מזל טוב: מיכאל שמש זכה בפרס עיתונאי מצטיין
מיכאל שמש צילום: מתוך שידורי כאן 11

תאגיד השידור הציבורי הכריז היום (רביעי), על הזוכים בפרס הצטיינות עיתונאית ע"ש אילן רועה לשנת 2020. והזוכים השנה בפרס הם הכתב הפוליטי של התאגיד מיכאל שמש ולצידו כתב דסק המגזין אורן אהרוני.

על פי הדיווח ב-ice נימוק הבחירה במיכאל שמש הכתב הפוליטי של תאגיד השידור: "הצליח, למרות גילו הצעיר, להפוך לאחד העיתונאים הפוליטיים המשפיעים בישראל. בשנה החולפת היה אחראי לכמה מהחשיפות המשמעותיות בתאגיד והצליח לעמוד בתחרות מול כלל מתחריו בכלי התקשורת האחרים".

שמש, יליד בני ברק, החל לעבוד בתחנת הרדיו קול ברמה בה שימש ככתב וכמגיש פינות. לאחר מכן התגייס לצה"ל והיה הכתב החרדי הראשון בתולדות התחנה הצבאית - גל"צ. לאחר שחרורו מגל"צ הצטרף ל'כאן' תאגיד השידור הישראלי בתפקיד כתב פוליטי.

ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הציבורי אמר עם פרסום הזוכים בפרס: "חטיבת החדשות מתכבדת להמשיך את מסורת הענקת הפרס על שמו אילן רועה במטרה לעודד מצוינות עיתונאית. אני שמח על ריבוי המועמדים ועל הבחירה במיכאל שמש ואורן אהרוני ומברך אותם".

הפרס הוא על שמו של כתב קול ישראל, אילן רועה שנהרג בעת מילוי תפקידו העיתונאי בשנת 1999 בלבנון.

 

מיכאל שמש עיתונאי פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד