כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הסתבכות קצת מוזרה"

הבדיחה יצאה משליטה: מספר הטלפון של אביתר בנאי פורסם והוא נאלץ להבהיר

בתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' נטל חלק הזמר הפופולרי שחזר בתשובה, אביתר בנאי. המערכון המחאתי בו השתתף בנאי בא להעלות לסדר היום את מצוקתם של אנשי התרבות בעקבות משבר הקורונה | בסיום המערכון פורסם ללא ידיעתו מספר הטלפון להזמנת מופעים והזמר נאלץ להבהיר

הבדיחה יצאה משליטה: מספר הטלפון של אביתר בנאי פורסם והוא נאלץ להבהיר
אביתר בנאי צילום: פלאש90

בתכנית המערכונים של קשת 12 "ארץ נהדרת" שידרו אתמול מערכון סאטירי - מחאתי, ובו נראה הזמר החרדי אביתר בנאי כשהוא מופיע בבתים של אנשים פרטיים בעקבות משבר הקורונה וההגבלות. לאחר המערכון הופיע קטע ובו הוא פרסם את מספר הטלפון שלו להזמנת הופעות בבתים.

"צחקתם, נהניתם? עכשיו מילה ברצינות", אמר בפתיחת דבריו. "חשוב לי להבהיר שעל אף מה שראיתם פה אין לי שום דבר נגד הופעות בבתים של אנשים, להיפך – הנה המספר שלי להזמנת הופעות, זה באמת המספר שלי. לכם יש חצר, לי גיטרה. לכם יש מרפסת קטנה, לי יש גיטרה קטנה".

אלא, שמסתבר שאת הקטע האחרון שאף הוא היה חלק מהסאטירה, אנשים לקחו מדי ברצינות והציפו את מספר הטלפון של הסוכן שלו בפניות.

"שמעו קטע", כתב בנאי בעמוד הפייסבוק שלו. "חשבתי שהקטע הכי מצחיק במערכון, הוא כשאני פונה ברצינות למצלמה ומוכר הופעות, כי המצב הגיע הכי נמוך שאפשר. אז זהו שיצאה מזה הסתבכות קצת מוזרה, כזו שאפילו הכותבים של ארץ נהדרת לא צפו מראש".

לדבריו, "אנשים פשוט התקשרו למספר שהופיע על המסך כי חשבו שהפנייה שלי להזמנת הופעות אמיתית ובמסגרת הסיבוך שהסתבך המספר שהופיע על המסך היה אכן של משרד הבוקינג. אז ככה: זאת הייתה בדיחה, ממש טובה. וכנראה סיפרתי אותה יותר מידיי ברצינות. זו הייתה בדיחה נפלאה, אבל בדיחה, טוב? אוהב אתכם והיה אחלה כיף שבעולם".

ארץ נהדרת אביתר בנאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד