כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

והשבוע: לקחו חופש • טור חדש

אתר 'בחדרי חרדים' משיק טור שבועי חדש: סקירת משרדי הפרסום, מחלקות השיווק והמודעות בעיתונים • חיה ברויער מגישה סקירה מרתקת על השבוע היבשושי של אחרי פסח

והשבוע: לקחו חופש • טור חדש



יבשושי השבוע, יבשושי.

מסתבר שגם למשרדי פרסום מותר לקחת חופש. לא הספיקו להתאושש אחרי פסח, וגרמו לעיתונים השבוע להשיל מעצמם כמה גרמים עודפים אותם עטו ערב החג.

זה יוצא בערך פרינט אחד למשרד. רק הלקוח-טוב-ירושלים התורן, שעשה כבוד ונתן אישורים מהשרוול.

אין קריאייטיב, אבל אפעס, לפחות יש יצוג.

מה שמעניין

בולטון פוטנציאל שלחו אל הדגל, דאבל של שטראוס. שלחו ועוד איך שלחו. מיקום טוב במגזין משפחה, העמוד הראשון והשני, מיד על ההתחלה. כך גם במגזין שעה טובה, (שם הם אף זכו בתואר המפוקפק: 'המודעה היחידה בתוך העיתון') כך גם בבקהילה ו... כך גם במוסף של יום ליום. וואו.

פסים תכולים, סימני קריאה והבטחות בריאותיות. קריאייטיב אין פה, אבל אולי בריסק ושות' החליטו שעדיף פשוט להיות שם, עם קריאייטיב או בלי, במיוחד לאור באלגן הכשרות שוודאי לא עשה להם טוב על הלב. ללקוח נשאר רק להנהן בראש ולפתוח את הארנק, או שפשוט לא היו יותר מדי מתמודדים על העמודים הראשונים השבוע והם יצאו בזול?

גל אורן BSD עושים קאמבק לסגנון קמפיין "אנשים טובים באמצע הדרך" של אגד. הפעם הם מספרים לנו בקוביות של שמינית עמוד, במשפחה ובבקהילה, על כמה אכפת לאגד מאיתנו ומסתבר שנורא אכפת להם. הם מקפידים על מיזוג, על אוטובוסים לאירועים קהילתיים ואפילו יש להם נהגים רבים שומרי תורה ומצוות. מצחיק איך הקוביה הזו מסקרנת לבדוק אם לא כתוב גם בהבאה אחריה את אותו טקסט בהעתק הדבק.

ולא, לא כתוב.

גל אורן גם הספיקו למחזר במשפחה את מודעת טיטולים פרימיום, התינוק והמחשבון וזכו בזאת למשרד שהוציא השבוע שני פרינטים לעיתונות. שניים!

אפיקים שלחו את הטלכרט של בזק, עם מוישי הזה שלא מפסיק לחכות שתתקשרו אליו. מוישי מחכה על העמוד השמאלי השני במגזין משפחה, גם על השמאלי הראשון של מוסף 'קולות' בבקהילה , וגם על הגב של מוסף יום ליום. מיקומים טובים, אין ספק. אולי זה גם יגרום לכם להרים למוישי טלפון.

מימד הזדרזו כבר אחרי פסח לספר לנו איך חוזרים לשגרת חיים מאוזנת עם מוצרי טבעול שיוצרו לאחר החג. כל-כך מהר? החג נגמר לפני יומיים ובכל אופן שאפו על הזריזות. לקוח נוח או הכנה מוקדמת? בכל מקרה עדיין לא ברור מה קשרו של ילד בחדר ילדים לתפריט מאוזן. המטבח תפוס?
המיקומים נתפסו על הגב של שעה טובה ושל 'קולות' של בקהילה. עמודים שמאלים חזרו על עצמם במגזין משפחה ובמוסף של יום ליום.

טריו החליטו למקם את השברולט שלהם על רקע שדה פרחים (וזאת כנראה כדי להמחיש לנו איך מקבלים הטבת פנאי ונהנים מרכב שברולט בנוסח אביבי. נו, שוין) על הגב של בקהילה פלוס.


כמה שאלות

משקפי אוג'י? פרינט עם ריח של חו"ל (זה הילד הבלונדיני או אני?) נטול קרדיט מתפרסם השבוע במגזין משפחה. המשקפיים שכבשו את ניו יורק. מישהו מכיר?

חוץ מנדיבותם של בולטון ומימד, שעה טובה נשארו השבוע מיותמים מפרסום. הכל בסדר שם?

תוצאות אפקטיביות, אתם בחיים? או שהמשרד עבר סופית הסבה למאורת יח"צנים?



יחסי ציבור

עמוד הצרכנות של המודיע באנגלית נעלם השבוע לגמרי.
גם זה של שעה טובה.

במדור המקומי בבקהילה, בולטון פוטנציאל זכרו לפנות פינה לידיעה על ראש המחוז של מכבי במודיעין עילית. עמוד הצרכנות שם עשה טובה: הגדיל את הפונט ועשה רווחים, אבל הגיע בדאבל כרגיל. בין המאושרים שזכו להכנס: חסדי נעמי (תוצאות אפקטיביות), כללית (אפיקים), לאומית (טריו), טבעול (מימד) סלקום ואיקאה (בולטון פוטנציאל).

'על המדף' בבקהילה סנו, סנו, סנו וסנו (ארבע ידיעות, כן) וגם פרסיל ג'ל (בולטון פוטנציאל).

חכו, לפרסיל יש תגובת נגד ב"ממונות" של משפחה, שם גל אורן נותנים פייט ותופסים חצי עמוד בראיון נרחב עם מנהלת תחום כביסה בקריט בנקיזר, זו של וניש קליה ג'ל.

חצי עמוד של ראיון נשמר אחר כבוד גם למכללה החרדית. שטראוס (בולטון פוטנציאל), אחיה (דמיון), מכבי (בולטון פוטנציאל) ובזק (אפיקים) קיבלו קוביית ידיעה.

במדור 'כספים ואנשים' הצטופפו (?) הצורפים (בולטון פוטנציאל), שוב אחיה (דמיון), מכבי (בולטון פוטנציאל) כללית (אפיקים) ו...שטראוס (בולטון מזיעים איתם כבר לגמרי).

מדור הצרכנות של ממונות הצטמצם לרביעית מגודלו הטבעי וסיפר לנו על סנו, סנו (הידיעות שלהם לא באות בפחות מזוג), טבעול (מימד), כללית (אפיקים) ולאומית (טריו). זו רק אני או שמחלקת יחסי הציבור של גל אורן נרדמו עם קופת חולים מאוחדת השבוע?

המדור של יום ליום, בגודלו הטבעי, מארח את.. סנו. גם כאן, בלא פחות מארבע ידיעות. אורחים נוספים: טבעול (מימד), כללית (אפיקים), איקאה (בולטון פוטנציאל) וגם ישראכרט (גל אורן) . גל אורן עושים כבוד ומככבים גם במערכתיות עם אל על ובנק הפועלים במדור העסקי.

עצוב

נראה שדמיון ניסו להוציא ל D&B ידיעה מקצועית כשעלו על הגל של סקר TGI על רכישת מוצרי מזון חדשים. חבל שהספקנו לקלוט אותה רק ביום ליום, שם היא.. נדחפה אחר כבוד למדור הצרכני.

עד כאן סקירת הפרסום לסוף שבוע זה, מכל הגליונות שהגיעו למערכת.
העיתון שלכם נעדר מהכתבה? סימן שלא שלחתם.

טל"ח.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד