י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פונה לבית החולים

בגן השעשועים בבני ברק: בן ה-8 נפל מסככה

כוחות ההצלה הוזעקו הערב לרחוב רבן גמליאל בעיר בני ברק, לאחר שילד כבן 8 נפל מסככה בגן השעשועים | אמבולנס מד"א פינה אותו לבית החולים שניידר בפתח תקווה כשמצבו מוגדר בינוני

בגן השעשועים בבני ברק: בן ה-8 נפל מסככה
הגן בו נפצע הילד בבני ברק צילום: באדיבות המצלם

ילד כבן שמונה נפל מוקדם הערב (חמישי) מוגבה רב, לאחר שעלה על סככה בגן שעשועים ברחוב רבן גמליאל בעיר בני ברק. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לילד טיפול רפואי ופינו לבית החולים.

"כשהגעתי למקום ראיתי ילד כבן שמונה שוכב על הרצפה בהכרה מלאה עם חבלה בגפיים העליונות, לאחר שככל הנראה נפל מהסככה בגן המשחקים", סיפר יחיאל אסתרזון חובש בארגון הצלה.


זירת הנפילה בבני ברק

לדבריו, "יחד עם כוננים נוספים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי, ולאחר מכן הוא פונה על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים שניידר בפתח תקווה כשהוא סובל מחבלות בגופו.

בני גריינמן, חובש 'איחוד הצלה', הוסיף: "לדברי עוברי אורח הילד נפל מסככה עליה טיפס בגן שעשועים. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

בתוך כך, בתאונת דרכים שאירעה הערב בבני ברק, נפצע רוכב אופנוע באורח בינוני ברחוב עזרא בעיר.

לייזר מרגלית, חובש 'איחוד הצלה', מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. הענקנו סיוע ראשוני לרוכב הקטנוע (נער שליחויות) ולאחר מכן הוא פונה באמבולנס של איחוד הצלה לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

גן משחקים נפילה מגובה ארגון הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד