כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

המפגינים צעקו: באורנג' לא קולטים את החוק

עשרות הפגינו מול המוקד החרדי של פרטנר בי-ם • המפגינים החזיקו שלטים: "העתיד נשמע מצויין? לא באורנג'" • נציגי העובדים: "אנחנו מאמינים בצדקתנו. מקווים שההנהלה תתעשת" • תמונות

המפגינים צעקו: באורנג' לא קולטים את החוק

עשרות עובדי חברת אורנג' הפגינו מול המוקד החרדי של חברת פרטנר, ברחוב בית הדפוס בירושלים, במחאה על התנהלותה הכוחנית של ההנהלה, לטענתם, כלפי עובדים הפועלים על מנת להקים ועד עובדים, במסגרת ארגון 'כוח לעובדים'.

כזכור, לפני מספר ימים הודיעה הנהלת החברה על פיטוריו של אחד ממנהיגי המאבק, שביקש לפנות להנהלה: "אנחנו מאמינים בצדקתנו, ומקווים שההנהלה תתעשת, כדי שלא נאלץ לנקוט בצעדים נוספים".

עוד בנושא:
החרדים באורנג': יש אפליה, רוצים ועד עובדים

עובדים רבים במוקד ירדו להביע את תמיכתם במפגינים, כאשר חלקם עשו זאת בצנעה, מפחד נקמת ההנהלה, לדבריהם. בזמן שהמפגינים בחוץ מחו על התנכלות ההנהלה, ועל התנאים הגרועים להם זוכים העובדים החרדיים, התכנסה בפנים הנהלת פרטנר כולה, על מנת לחגוג את חג החירות ואת הרווחים הגבוהים שצברה החברה בשנה האחרונה.

אף נציג מהנהלת פרטנר לא מצא לנכון לצאת החוצה, ולנסות להידבר עם המפגינים. במקום זאת, הגיעה למקום ניידת משטרה.

'כוח לעובדים – ארגון עובדים דמוקרטי', שבמסגרתו החליטו עובדי אורנג' החרדים להתאגד, הוא ארגון עובדים כללי חדש במשק הישראלי, הפועל משנת 2007 לאיגודם ושיפור תנאי העסקתם של עובדים לא מאורגנים.

הארגון מונה כבר אלפי חברים ומאגד עובדים ממגוון מקומות עבודה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד