כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

מיום א': 1-800 חינם גם מרשת סלולרית

משרד התקשורת קבע: גם השיחות מהטלפונים הניידים אל קווי 1-800 ו-1-801 יהיו שיחות חינם למתקשר • גם לחברות הסלולר יתאפשר לספק את שירות שיחות החינם למתקשר

מיום א': 1-800 חינם גם מרשת סלולרית

רובינו לא היינו שמים לב, אבל ביום ראשון יכנסו לתוקף תקנות "שיחת חינם למתקשר" שנוסחו על-ידי משרד התקשורת - תקנות העשויות להשפיע על שיחות טלפון רבות הנערכות על ידינו.

המשמעות העיקרית לציבור הצרכנים היא כי שיחות טלפון מרשת סלולרית לשירותי שיחת חינם למתקשר, מספרים עם קידומת 1-800 או 1-801, לא יחויבו בתשלום.

נכון להיום התקשרות למספרים אלה הינה חינם, רק בשיחה המבוצעת מטלפון קווי. המתקשרים מרשת סלולרית למספרים אלה, משלמים 22 אגורות לא כולל מע"מ, לדקה.

צרכנים רבים סבורים בטעות, כי שירות 1-800 הנו שירות חינם למתקשר, בין אם ביצע את השיחה מרשת נייחת בין אם מרשת סלולרית, אולם במקור הושק שירות 1-800 כשירות שיחת חינם ברשת נייחת בלבד.

משמעות נוספת המביא עימו ההסדר החדש, היא הגברת התחרות. עד כה, את שירות שיחת חינם לעסקים יכלו לספק רק מפעילי טלפוניה נייחים, כדוגמת בזק ו-HOT. כעת, במגמה להגביר את התחרות בתחום, מאפשר משרד התקשורת לכלל המפעילים הנייחים והסלולריים לספק את השירות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד