י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפוי לחזור לתפקיד מנכ"ל התנועה

חשיפת 'בחדרי' • עכשיו זה רשמי: ביטון יכנס, מי יעזוב את הכנסת?

אחרי תהיות ולבטים, עכשיו זה רשמי. חיים ביטון הגיש בסוף השבוע את התפטרותו מרשת החינוך 'בני יוסף' במטרה להתברג ברשימת ש"ס לכנסת ואף לכהן כשר | לא ברור אם יישאר ח"כ מן המניין במקרה וש"ס תיוותר באופוזיציה | מי שיעזבו את הרשימה הם הח"כים הוותיקים של התנועה

חשיפת 'בחדרי' • עכשיו זה רשמי: ביטון יכנס, מי יעזוב את הכנסת?
דרעי וחיים ביטון צילום: יעקב כהן, פלאש 90

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', בסוף השבוע הגיש חיים ביטון את מכתב ההתפטרות מרשת החינוך 'בני יוסף' שכן הוא הוגדר כעובד מדינה ובשל כך היה מנוע מלהתמודד לרשימת ש"ס בכנסת. היום זה כבר רשמי - ביטון ישתלב ברשימת ש"ס לכנסת.

ביטון ככל הנראה יכנס במקום חברי הכנסת הוותיקים, יצחק כהן ומשולם נהרי שעל פי החלטת מועצת חכמי התורה הם צפויים להתפטר מהכנסת לאחר כעשרים שנות פעילות.

ביטון מיועד לכהן כחבר כנסת ושר, כשלא ברור על חשבון מי ימונה לשר וכיצד ינהג אם ש"ס תישאר לבסוף באופוזיציה, שכן ביטון עוזב לצורך כך תפקידים נחשקים וכנראה לא כדי להיות חבר כנסת מן השורה.

בנתיים, ביטון צפוי לחזור לתפקידו כמנכ"ל תנועת ש"ס לאחר שנאלץ לעזוב את התפקיד לפני כחודש בעקבות חוות דעת שגיבש המשנה ליועמ"ש רז נזרי שקבע כי ביטון לא יוכל להמשיך בתפקיד הפוליטי של מנכ"ל התנועה לצד תפקיד מנכ"ל רשת החינוך, דבר שמנוגד לחוזר מנכ"ל משרד החינוך.

חיים ביטון ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד