י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הפיגוע בו נפצעה רבקה טייטל

תיעוד: צה"ל והשב"כ עצרו חשודים ביידוי האבנים

שעות לאחר פיגוע האבנים בבנימין, ובתום מצוד נרחב וכיתור המרחב, נעצרו כמה חשודים במעשה. באירוע נפצעה רבקה טייטל שנסעה ברכבה יחד עם שתי ילדותיה • צפו בפעילות של כוחות הביטחון הערב

תיעוד: צה"ל והשב"כ עצרו חשודים ביידוי האבנים
פעילות כוחות צה"ל בכפר דיר ניזאם צילום: דובר צה"ל

שעות לאחר פיגוע באבנים, בו נפצעה קשה רבקה טייטל בכביש חוצה בנימין, בפעילות נרחבת של כוחות צה"ל ובעקבות מידע מודיעיני של שב"כ, נעצרו מספר חשודים בכפר דיר ניזאם שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", בביצוע פיגוע יידוי האבנים בו נפצעה אזרחית באורח קשה מוקדם יותר היום. החשודים הועברו לחקירת שב"כ.

לוחמי צה"ל ממשיכים בפעילות במרחב ובכפר דיר ניזאם עד להשלמת המצוד והחקירה וכן מתקיימות חסימות במרחב.

האירוע התרחש סמוך ליישוב נווה צוף בבנימין, כאשר רבקה נסעה ברכב יחד עם שני ילדיה, פגעה אבן גדולה בשמשה הקדמית וגרמה לפציעתה בראשה. כאמור, הפצועה בפיגוע היא רבקה טייטל - אשתו של המחבל היהודי ג'ק טייטל שמרצה שני מאסרי עולם על רצח פלסטינים - שנפצעה באירוע באורח קשה.

על פי דיווחים בכלי התקשורת הפלסטיניים, אחד החשודים בביצוע הפיגוע נתפס על ידי כוחות הביטחון. מנגד, גורמים בצה"ל הכחישו את הדיווח.

בעלה של רבקה, ג'ק טייטל, דרש מוקדם יותר מהנהלת כלא איילון לשחררו במטרה להיות לצד אשתו בבית החולים. בשיחה עם כתב 'חדשות 13' אמר טייטל: "היא אישה חזקה, הכול יהיה בסדר. מאמין בקדוש ברוך הוא". במכתב הדרישה ששיגר עורך דינו להנהלת הכלא נכתב כי מדובר בבקשה הומניטרית, ועל כן יש לשחררו.

אחיותיה של רבקה השוהות לצידה בבית החולים מסרו כי "מצבה לא טוב". לדבריהן, "היא מתקשרת איתנו אבל לא במילים, היא לא מצליחה לדבר. היא סובלת מפגיעת ראש אבל אנחנו אופטימיים, ראינו הרבה ניסים, נתפלל עליה ביחד ונקווה לטוב. יותר מזה אנחנו לא יודעים, מחכים לרופאים שיעדכנו ושיחליטו מה לעשות".

האחיות הוסיפו כי "זו לא פעם ראשונה שאנחנו במצב הזה, זו הפעם השנייה שהמשפחה שלנו נפגעת מטרור. זו הפעם השנייה שזה מכה בנו. משה, בעלה של שרה, נפצע לפני 12 שנים בפיגוע ירי והתעוור כתוצאה מכך. ברור שזה היה מקרי לחלוטין שפגעו דווקא בה, לא מדובר במעשה נקם ולא בשום דבר. מספיק שאנחנו יהודים וזה מספיק בשבילם. זה רנדומלי לחלוטין, בני עוולה שלא מחפשים משהו ספציפי".

 

בנימין ידוי אבנים ג'ק טייטל רבקה טייטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד