י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המרדף שהסתיים באסון

הבוחן קבע: מי אחראי למותו של אהוביה?

ברקע הדיווחים על כתב אישום מסתמן נגד הנערים שהיו ברכב יחד עם אהוביה סנדק ז"ל, במהלך המרדף שהסתיים באסון - חוות דעת של בוחן תנועה בכיר, קובעת כי הבלשים הם אלו שגרמו לתאונה | בדו"ח שהוגש למח"ש נטען כי רכב הבלשים נגח ברכב הנערים מה שהוביל להתהפכותו

הבוחן קבע: מי אחראי למותו של אהוביה?
אהוביה סנדק ז"ל צילום: באדיבות המשפחה
בחוות דעת משפטית שנכתבה על ידי חוקר תאונות בכיר, ושוגרה למחלקה לחקירות שוטרים, נקבע כי בלשי ימ"ר ש"י התנגשו ברכבם של נערי הגבעות, מה שהוביל למותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל - כך מתפרסם הבוקר (שני) באתר ynet.
על פי הדו"ח שהכין עורך דין דוד בן זקן, אשר עבד במשך כ-30 שנה כבוחן תנועה במשטרה, התאונה הקטלנית נגרמה בסבירות גבוהה בעקבות סטייה של רכב המשטרה לנתיב בו נסעו הצעירים. רכב הבלשים, כך נטען בדו"ח, נגח ברכב וגרם להתהפכותו.
כזכור, לפני כשבועיים התקיים מרדף משטרתי של בלשי המשטרה אחר מספר צעירים בבנימין, לאחר שאלו נחשדו ביידוי אבנים לעבר רכבים פלסטיניים. המרדף הסתיים באסון כבוד לאחר שאהוביה סנדק מצא את מותו.
בימים אלו גוברת מחאת פעילי הימין בעקבות מה שהם מכנים "ניסיון של המשטרה לטייח את החקירה". מוקדם יותר השבוע  דווח ב'חדשות 12' כי בכוונת המשטרה להגיש בקרוב כתבי אישום נגד ארבעת הנערים שהיו ברכב בו נהרג אהוביה סנדק ז"ל.
על פי הדיווח, אחד הנערים יואשם בסעיף של המתה בקלות דעת. שאר הצעירים יואשמו סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, לאחר שעל פי החשד השליכו אבנים לעבר רכבים פלסטיניים.
אהוביה סנדק התהפכות רכב חוות דעת משפטית בוחן תנועה יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד