ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרץ שוקל לפרוש

הבית היהודי במו"מ עם בנט: "השבת האחדות לציונות הדתית"

הרכבת הרשימות הציונות הדתית מעולם לא נראתה מבלבלת כל כך, אחרי שנפרדו והשלימו ושוב נפרדו, כעת על פי הדיווח מתקיימים מגעים לאיחוד מחודש בין סיעת 'ימינה' בראשה עומדים בנט ושקד לסיעת 'הבית היהודי' שהעומד בראשה צפוי לפרוש כבר בקרוב

הבית היהודי במו"מ עם בנט: "השבת האחדות לציונות הדתית"
סמוטריץ'/בנט/פרץ צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

הזיגזג בציונות הדתית: השינויים שעבר נפתלי בנט בשנים האחרונות נמשכים, לאחר שעזב את הבית היהודי הקים את ימינה, לא עבר את אחוז החסימה ובסבב השני עמדה איילת שקד בראש כשאליהם הצטרפו פרץ וסמוטריץ׳, בסבב ג׳ החלו בפירוד, התאחדו שוב והתפרקו מחדש לאחר הרכבת הממשלה.

כעת, עם הירידה של בנט בסקרים, הוא משנה שוב גישה ופותח במו"מ עם הבית היהודי לאיחוד מחדש, על צירוף לרשימת 'ימינה' כשבמקביל המו"מ עם יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' עדיין נמשך.

בבית היהודי הודיעו על המו"מ, ומסרו: "אנו מנהלים משא ומתן עם ימינה לריצה משותפת והשבת האחדות לציונות הדתית", במפלגה עדכנו כי "השיחות עם בנט מתנהלות ברוח טובה, מתוך כוונה לאחד את השורות ולפעול למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל כבעבר. אנחנו מקווים לסגור עם בנט בקרוב".

בתוך כך, דיווח שפורסם בשעה האחרונה מעלה תרחיש כי יו"ר הבית היהודי יפרוש מהחיים הפוליטיים, על פי הדיווח פרץ שוקל זאת וצפוי להכריע ביממה הקרובה בנושא.

הציונות הדתית נפתלי בנט רפי פרץ בצלאל סמוטריץ' אילת שקד בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד