ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"נסחף אל העומק בערפל"

אותר ע"י שוטרים בלב ים וזעק 'שמע ישראל' • צפו

כוחות השיטור הימי בתל אביב הצליחו לחלץ הבוקר תושב העיר שיצא לשייט על גבי קייק ונקלע למצוקה בעקבות הערפל הכבד | כשהגיעו אליו השוטרים הוא התרגש וצעק: "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד" | צפו בתיעוד

אותר ע"י שוטרים בלב ים וזעק 'שמע ישראל' • צפו
הקייק מאותר ע"י השוטרים צילום: דוברות המשטרה

תושב תל אביב שיצא הבוקר (שלישי) כמידי יום לשייט על גבי קייק בחוף הים בעיר, לא תיאר לעצמו שכך יסתיים הבילוי היומי. בעקבות מזג האוויר הוא נסחף לעומק היום ונקלע למצוקה.

שוטרי יחידת השיטור הימי הצליחו לאתרו רגע לפני שהאירוע הסתיים באסון. בתיעוד שפרסמה המשטרה ניתן לראות האיש שהתרגש מהגעת סירת השיטור. "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד", הוא נשמע זועק לעברם.

במשטרה הסבירו שהאיש נסחף אל העומק בערפל ללא יכולת ניווט חזרה אל החוף. "במסגרת פעילות מבצעית שערכה הבוקר יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל מול חופי ת"א, הוזעקו לסייע באיתור בים של תושב ת"א, לאחר שיצר קשר עם מוקד 100", מסרה המשטרה.

הוא ציין בשיחתו עם המשטרה כי נסחף מספר קילומטרים מקו החוף מול תל ברוך עם הקיאק ובשל הראות הלקויה – עקב הערפל, אינו מצליח למצוא את דרכו חזרה אל החוף.

צוות השיטור הימי של מחוז ת"א פתחו בסריקות תוך הפעלת אמצעי איתור טכנולוגיים, עד לאיתור תושב העיר כבן 30 כשלושה ק"מ מקו החוף וסייעו לו להגיע אל המרינה בבטחה.

 

קייקים חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד