י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אברך חרדי נדקר על ידי שכנו במהלך ויכוח

ר' יונה לבל, תושב ירושלים, העיר לשכנו שנכנס לביתו על כך שנכנס רטוב, ולכלך את הרצפה • בתגובה שלף השכן סכין - ודקר אותו בכל חלקי גופו • יונה פונה לביה"ח במצב קשה, ועבר שני ניתוחים

אברך חרדי נדקר על ידי שכנו במהלך ויכוח

מה שהחל כתופעה של נוער שוליים באשדוד, הולך ומתרחב לשכונות חרדיות נוספות. במשך שנים היו השכונות החרדיות מקום מוגן מכל מיני מרעין בישין, ופשעים למיניהם. אבל, בימים האחרונים, גם תיבת נח האחרונה נסדקה, ומים עכורים מציפים את הריכוזים החרדיים, במקרים שלא ידעום אבותנו.

לכו מאיתנו, לכו • טור אישי כאוב

בליל שבת האחרון ישב ר' יונה לבל בביתו ברחוב הרב קלכהיים, בשכונת רמת שלמה בירושלים. בעודו מזמר את זמירות השבת ואוכל להנאתו ממטעמי רעייתו, נכנס שכנו, בחור צעיר, חוזר בתשובה, וביקש שיזמר את הזמירות בקול נמוך.

לאחר שר' יונה העיר לו על כך שנכנס לביתו כשהוא נוטף מים, ומזיל לכלוך על הרצפה הבוהקת, שלף השכן סכין חדה, והחל דוקר אותו בכל חלקי גופו. ר' יונה נפצע באורח קשה בבטנו, והרצפה הבוהקת שהתלכלכה רגעים ספורים קודם לכן מהבוץ של השכן, הוכתמה בדם.

ניידת נט"ן שהוזעקה למקום פינתה אותו במהירות לבית החולים הדסה עין כרם, שם הספיק לעבור שני ניתוחים קשים בבטנו, שייצבו את מצבו. כעת מצבו מוגדר בינוני.

אברכים תושבי השכונה ששמעו על האירוע, אמרו מיד עם צאת השבת לאתר 'בחדרי חרדים': "הכתובת הייתה על הקיר. ישנם טיפוסים מפוקפקים המסתובבים בשכונה, להם עבר פלילי. היה זה עניין של זמן, עד שאחד מהם יפגע בנו. חבל שזה קרה לאחד האברכים היקרים ביותר בשכונה, ר' יונה לבל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד