י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מפלה בכיכר ספרא

החרדים נעדרו והמכרז שכרוך בחילול שבת אושר

לאחר שנתיים, הצליחה וועדת המכרזים לאשר את הארכת המכרז עם חברת CAR 2 GO, שמחללת שבת, הודות להיעדרותם של חברי הוועדה החרדים | צביקה כהן ל'בחדרי': "בדרך כלל אני לא מגיע לועדה הזאת כך שגם הפעם לא הגעתי"

החרדים נעדרו והמכרז שכרוך בחילול שבת אושר
כיכר ספרא בירושלים צילום: Anna Kaplan/Flash 90

ועדת המכרזים בעיריית ירושלים אישרה את הארכת המכרז של חברת ההשכרה 'קאר טו גו' שכולל חילול שבת, כאשר כמה מחברי המועצה החרדים נעדרו מההצבעה, מה שהוביל לאישור המכרז.

מדובר במכרז שכבר נמצא בדיוני הוועדה כבר למעלה משנתיים, כאשר בכמה הזדמנויות לא הצליחו החרדים להפילו למרות שקיים רוב ברור בוועדה לסיעות החרדיות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בדיון שהתקיים היום (שלישי), נעדרו כמה מחברי המועצה החרדים, החברים בוועדה, ביניהם יו"ר סיעת ש"ס המקומית צביקה כהן, וכן חברי מועצת העיר, מיכל הלברשטאם ודוד זוהר.

בתום ההצבעה בה תמכו גם חברי 'הבית היהודי' המקומית, אושרה הארכת המכרז בכחצי שנה, כשהמרכז כרוך בחילול שבת שכן חברת ההשכרה פועלת כל ימי השבוע כולל בשבת קודש.

במהלך ההצבעה הגיעה למקום העוזרת של משה מרגליות, ראש הסגל של ראש העיר משה ליאון, בכדי לוודא שהמכרז אכן יאושר. בנוסף נרשם עימות בין יוחנן ויצמן, נציג אגודת ישראל, לחגית משה מ'הבית היהודי', שטענה כי בהצבעתה בעד היא לא תומכת בחילול שבת.

יו"ר וועדת מכרזים, חבר הנהלת העיר דוד בלומנשטוק שהצביע נגד מיזם חילול השבת, מחה במהלך הדיון על היעדרות חברי המועצה והדגיש את החשיבות בהשתתפות כלל החברים בכדי למנוע מקרים מעין אלו.

נציין כי חברי המועצה שנעדרו מסבירים כי תמיד הם לא משתתפים וכי לא נעדרו במכוון בהצבעה הזו שאישרה חילול שבת. חבר מועצת העיר מיכל הלברשטאם טען כי אינו חש בטוב ולכן נעדר.

יו"ר ש"ס בירושלים, צביקה כהן, מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "בדרך כלל אני לא מגיע לועדה הזאת כך שגם הפעם לא הגעתי, לכן אנסה למנות חבר אחר במקומי כתוצאה מהיום".

ועדת המכרזים כיכר ספרא עיריית ירושלים חילול שבת בירושלים צביקה כהן קאר טו גו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד