י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
גם המשתתפים ייקנסו

מקשיחים את ההגבלות: המשטרה ביקשה אישור לפרוץ לבתים

לאור נתוני התחלואה הקשים בבריטניה המשטר המקומית דורשת מהמשל לאשר לה לפרוץ לבתים כדי לאכוף אירועים והתקהלויות בניגוד לתקנות. בניגוד לעבר, לא רק מארגני האירועים ייקנסו, אלא גם המשתתפים

מקשיחים את ההגבלות: המשטרה ביקשה אישור לפרוץ לבתים
שוטרים בבריטניה, אילוסטרציה צילום: Unsplash

על רקע העלייה בנתוני התחלואה והכניסה לסגר, בריטניה מקשיחה את האכיפה עם מעצרים וקנסות. המשטרה המקומית ביקשה מהממשלה אישור לפרוץ לבתים על מנת לוודא את שמירת ההנחיות.

המשטרה עצרה היום אחר הצהריים (רביעי) מפגינים נגד הסגר בגין הפרת ההוראות במרכז לונדון, שוטרים תשאלו אנשים מחוץ לסניף הסופרמרקט 'טסקו' בברקשייר ושאלו את הקונים: "למה אתם כאן היום?".

הבריטים הודיעו כי כל אדם שלא יציית להוראות יקבל במקום 200 ליש"ט קנס, והקנס יוכל להגיע עד 6,400 ליש"ט, מי שיימצא ברחוב ללא סיבה טובה, או יימצא בחברת יותר משני אנשים, יקבל קנס במקום, משטרת ווסט מידלנדס ביקשה אישור לפרוץ כניסה לבתים כדי לפרק מסיבות. כל כינוס לא חוקי של יותר מ-30 אנשים, יגיע לקנס בסך 10,000 לירות שטרלינג.

שוטרים בלונדון עצרו היום מפגינים. הם הוצמדו לקרקע והוכנסו לניידות אזוקים לאחר שסירבו לעזוב. המשטרה הודיעה כי כל מי שישתתף באירועים כמו מסיבות מוזיקה ללא רישיון או מסיבות בלתי חוקיות גדולות - ייקנס.

בניגוד לעבר, לא רק מארגני האירועים ייקנסו, אלא גם משתתפים, כולל אנשים שיסתובבו ברחוב ללא סיבה מוצדקת. מפקד משטרת ווסט מידלנדס, דייוויד ג'יימיסון, לוחץ לקבל אישור מהממשלה לתת לשוטרים אישור לפרוץ לבתים, כדי לעזור לאכוף את התקנות החדשות ביתר קלות המידה ותהיה התקהלות לא חוקית.

קורונה סגר בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד