י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא נח לרגע

נתניהו מודיע רשמית: משלוח ראשון של חיסוני 'מודרנה' יגיע מחר

ראש הממשלה ממשיך להפתיע ולעמול למען הגעת החיסונים ארצה, לאחר שמאות אלפי חיסוני חברת 'פייזר' שהגיעו לישראל הולכים ואוזלים, לאור הביקוש הרב מעל למצופה. הערב מבשר נתניהו כי מחר ינחת בישראל משלוח ראשון של חיסונים מתוצרת 'מודרנה' | צפו בדבריו

נתניהו מודיע רשמית: משלוח ראשון של חיסוני 'מודרנה' יגיע מחר
החיסון לקורונה של חברת מודרנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע הודעת משרד הבריאות לפני מספר ימים על הפסקת מבצע החיסונים בשל מחסור במנות חיסון זמינות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (רביעי) כי מחר צפוי לנחות משלוח ראשון של חיסונים נגד קורונה של חברת מודרנה.

נתניהו ציין כי המשלוח מיועד לאנשים שאינם יכולים להגיע לקופת החולים, שהם מבודדים בבתיהם או שמכל סיבה אחרת אינם יכולים להגיע לאתרי ההזרקה וציין כי בהמשך יגיעו עוד מיליוני חיסונים.

לדבריו, "לפני ימים אחדים שוחחתי עם מנכ"ל מודרנה סטפן בנסל ומחר מתוכנן להגיע לישראל המשלוח הראשון של חיסוני מודרנה. אנחנו ניתן את החיסונים הללו לאנשים שאינם יכולים להגיע לקופת החולים, שהם מבודדים בבתיהם או שמכל סיבה אחרת אינם יכולים להגיע לאתרי ההזרקה".

נתניהו הוסיף כי "זה המשלוח הראשון של מודרנה, יגיעו עוד. אני עובד כדי להביא מיליוני חיסונים נוספים לאזרחי ישראל כדי שנצא אחת ולתמיד ממגפת הקורונה".

קורונה חיסון לקורונה חברת מודרנה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד