י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המבצע ממשיך

700 אלף מנות חיסון של פייזר ינחתו היום בישראל

ברקע העלייה בתחלואה והנתונים על החולים הקשים, מבצע החיסונים נמשך בכל המרץ | היום אחה"צ צפוי לנחות משלוח נוסף של חיסונים

700 אלף מנות חיסון של פייזר ינחתו היום בישראל
חיסונים. אילוסטרציה צילום: unsplash

מבצע החיסונים בישראל נמשך עם מעל 1,800,000 בני אדם שכבר התחסנו נגד קורונה. במשרד הבריאות מעריכים היום (שני) כי נכון לעכשיו התחסנו כ-72% מבני ה-60 ומעלה בישראל, כ-81% מבני 70-79 וכ-76% בקרב בני 80 ומעלה.

בתוך כך, היום בשעה 16:00 צפוי לנחות בנתב"ג משלוח עם 700 אלף מנות חיסון לקורונה של חברת פייזר, ובהמשך השבוע צפויים משלוחי ענק נוספים - מה שיאפשר את המשך מבצע החיסונים "לתת כתף".

נזכיר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין קיבלו אתמול את מנת החיסון השנייה נגד נגיף הקורונה במרכז הרפואי ״שיבא״ תל השומר. לאחר החיסון הבטיח נתניהו כי בתוך חודשיים יחוסנו כלל אזרחי המדינה.

"אני אמנם מיומן אבל מתרגש, ואני בטוח שכל אזרחי ישראל שעומדים לקבל את המנה השנייה של החיסונים מתרגשים כמוני. בשיחה ה-17 שלי עם ידידי מנכ"ל פייזר אלברט בורלה, סיכמנו על עוד משלוחי ענק של חיסונים למדינת ישראל, מה שיאפשר לנו לחסן את כל אזרחי ישראל מעל גיל 16 תוך חודשיים, מקסימום עד סוף חודש מרץ", אמר נתניהו.

לדבריו, "המשלוח הענק הראשון מתוכנן להגיע מחר, ובאמצעות מבצע "חוזרים לחיים" נוכל לפתוח את הכלכלה שלנו במהרה; הפאבים, המסעדות, מכוני הכושר, בתי הספר, בתי הכנסת, התיאטרון. נעשה זאת באמצעות דרכון ירוק, נפרט על כך בהמשך. כדי שזה יקרה אני צריך מכם אזרחי ישראל שני דברים: שתתנו כתף לחיסון וכתף לסגר נגד המוטציות. אנחנו עושים את זה יחד. נכנסו יחד לקורונה ונצא ממנה ראשונים בעולם וחזקים מאי פעם".

חיסונים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד