י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון • מצוד אחר החשוד

עשרות אלפי שקלים נשדדו מהגר"י זילברשטיין; מרדף אחר השודד

כוחות המשטרה פחתו בסריקות בעיר חולון, לאחר שאלמוני נכנס לחדרו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין ב'כולל' שבנשיאותו ושדד ממנו כ-70,000 ש"ח | גורם המעורה בחקירה ל'בחדרי': "נעשים מאמצים כבירים לאתר את החשוד"

עשרות אלפי שקלים נשדדו מהגר"י זילברשטיין; מרדף אחר השודד
הרב זילברשטיין צילום: באדיבות המצלם

רבה של רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, נשדד היום (ראשון) בעשרות אלפי שקלים בזמן ששהה בחדרו ב'כולל' 'בית דוד' שבנשיאותו בעיר חולון - כך נודע ל'בחדרי חרדים'. מקורבי הרב הגישו מייד לאחר האירוע תלונה במשטרה. 

האירוע התרחש סמוך לשעה 13:00, אז הגיע אלמוני למתחם ה'כולל' שהיה כמעט ריק מאדם בעקבות הסגר, ושאל אדם שנכח במקום היכן נמצא הרב. לאחר שהבין כי הרב שוהה לבד בחדרו, נכנס ושדד את הכסף.

על פי הערכה ראשונית, מחדרו של הרב נשדדו כ-70,000 שקלים. גורם המעורה בחקירה אמר ל'בחדרי חרדים' כי "נעשים מאמצים כבירים לאתר את החשוד". הגורם הוסיף כי "בשעה האחרונה נרשמה התפתחות משמעותית בחקירה".

כוחות משטרה גדולים פתחו בשעה האחרונה בחיפושים אחר החשוד במעשה. במשטרה, כך נודע, כבר יודעים את זהותו ופרטיו של החשוד ומבצעים כעת מרדף במטרה לאתרו.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בהתערבותו של הרב נפתלי הלפרין רכז ההלכה באיחוד הצלה ומקרובו של הרב, נכנסו לתמונה גורמים בכירים במשטרה.

 

הרב יצחק זילברשטיין שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד