י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למען הקהילה

בנק מרכנתיל תרם מאות ערכות לנזקקים ברחבי הארץ

בנק מרכנתיל, כמי שניצב בחזית העשייה הכלכלית, הגביר את פעילותו ונרתם לסייע לקהילה באמצעות תרומת שמיכות וערכות ופעילויות נוספות שנערכו על ידי מרכנתיל במהלך התקופה המורכבת לטובת הקהילה

בנק מרכנתיל תרם מאות ערכות לנזקקים ברחבי הארץ
מרכנתיל צילום: Hadas parush/Flash 90.

בנק מרכנתיל, כנושא דגלה של התרומה לקהילה, חבר לעמותת 'עזר מציון', 'בית לחם יהודה', 'אילני חסד', 'עמך' ו'עידן', דרכן תרם מאות שמיכות חמות וערכות למשפחות נזקקות ולקשישים עריריים הזקוקים לכך. התרומה התקיימה כאמור בשיתוף עם עמותות החסד הידועות ועיריות שונות ברחבי הארץ, שנרתמו לסייע בתכנון ובביצוע של המהלך שחימם את הלב והפך את החורף המאתגר לתקופה חמה ונעימה יותר.

לאורך השנה האחרונה חווה העולם כולו משבר רפואי שהביא עימו משבר כלכלי. בנק מרכנתיל, כמי שניצב בחזית העשייה הכלכלית, הגביר את פעילותו ונרתם לסייע לקהילה באמצעות תרומת שמיכות וערכות ופעילויות נוספות שנערכו על ידי מרכנתיל במהלך התקופה המורכבת לטובת הקהילה. בכל השנים פעל הבנק במישור הקהילתי כחלק מפעילותו השוטפת, ואילו השנה יש לכך משמעות חסרת תקדים בשל השלכות הבדידות, המועקה והאתגר הכלכלי כתוצאה מהנגיף.   

גם בימים אלה ממשיך הבנק בפעילות בקהילה, כאשר לאחרונה חולקו מאות שמיכות איכותיות וערכות למשפחות נזקקות וקשישים עריריים החווים קושי משמעותי בתקופה זו. בפעילות השתתפו פעילי ומתנדבי עמותות החסד שהגיעו לבתיהם של הנזקקים, ואף נציגי הבנק נטלו חלק במסירת השמיכות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

תומר פרג, ע. בכיר למנכ"ל ומנהל אגף השיווק במרכנתיל: "כחלק מהפעילות למען הקהילה, הובלנו חלוקה לנזקקים. אנו שמחים להמשיך בעשייה הענפה לטובת אלה שזקוקים לכך, בפרט בתקופה הנוכחית בצל נגיף הקורונה והשלכותיו, ורואים בתרומה חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת של מרכנתיל. גם בהמשך נוסיף לפעול למען הקהילה בדרכים שונות, מתוך אחריות ונאמנות לערכים של הבנק".   

 

 

בנק מרכנתיל ערכות חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד