י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חידוש מרענן

בני לוי מונה לסמנכ"ל בדואר ישראל

בני לוי מונה לסמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל • הצטרפותו של לוי היא חלק מהאסטרטגיה שמוביל מנכ"ל דואר ישראל לשיפור השירות בסניפים, תוך הפיכת החטיבה הקמעונאית ליחידת רווח על בסיס רצפת המכירות הרחבה שיש לדואר

בני לוי מונה לסמנכ"ל בדואר ישראל
בני לוי צילום: דוברות דואר ישראל

בני לוי מונה לסמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל, המונה כ-700 סניפים וסוכנויות וכ-1,500 נציגי שירות. לוי, אשר ישמש כחבר הנהלה ויהיה כפוף למנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, מחליף את שמעון פסח, אשר מונה לאחרונה למנכ"ל חברת בת בקבוצת דנשר. הצטרפותו של לוי היא חלק מהאסטרטגיה שמוביל מנכ"ל דואר ישראל לשיפור השירות בסניפים, תוך הפיכת החטיבה הקמעונאית ליחידת רווח על בסיס רצפת המכירות הרחבה שיש לדואר.

בני לוי, בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום המכירות ומגיע מרשת 'ישרוטל', בה שימש עד לאחרונה במגוון תפקידים במשך כ-17 שנה. בעשור האחרון שימש כמנהל המכירות הגלובלי של רשת ישרוטל, והיה אחראי על הרחבת פעילות הרשת וניהול מערך המכירות של מלונות החברה מחוץ לישראל, כולל מדינות צפון אמריקה, ארה"ב, מערב ומזרח אירופה, מדינות ברית המועצות לשעבר ומדינות המזרח הרחוק.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בירך את בני לוי ואיחל לו הצלחה. לדברי גולדשטיין "דואר ישראל היא הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל עם כ-1,400 נקודות שירות ברחבי הארץ. הצטרפותו של בני לחברה משתלבת עם האסטרטגיה העסקית של הדואר לפיתוח תחום הקמעונאות, על בסיס פעילותנו בתחומי הסחר המקוון ובנק הדואר. בנוסף אנו מבצעים סדרת מהלכים לשיפור השירות, עם דגש על צמצום התורים וזמני ההמתנה בסניפים. רק לאחרונה הרחבנו את שירות זימון התורים מראש לכ-70 יחידות מתוך 700 יחידות הדואר, על מנת לווסת את העומסים ולשפר את חווית השירות".

עוד ציין גולדשטיין, "בשנים האחרונות ביצענו קפיצת מדרגה אדירה גם בתחום הקמעונאי, לאחר שזיהינו את הפוטנציאל העסקי הגלום ב-45 מיליון ביקורים בשנה במאות סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ. השנה התחלנו למכור סימים של גולן טלקום בסניפי הדואר, זאת בנוסף לשיתוף הפעולה עם מאות עסקים קטנים ורשתות למסירת חבילות כמו שופרסל, סופר-פארם, עזריאלי ועוד. בנוסף יצאנו במודל ריטייל של "סוכנות בתוך חנות", המציע מגוון שירותי דואר בתוך רשתות גדולות ובינוניות. שיתופי פעולה אלה מאפשרים לנו להמשיך ולהרחיב את פעילות הדואר, תוך שיפור השירות ללקוחות, ויצירת ערך, הן ללקוחות והן לאותם עסקים אליהם אנו חוברים, שנהנים מטראפיק אדיר ומלקוחות חדשים."

דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד