י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעבר לספין פוליטי חולף

הכתב יצא לשטח: הערבים הישראלים יצביעו לביבי? צפו

הכתב אוהד חמו יצא ליישובים הערביים בישראל בניסיון להבין האם חל שינוי בדעתם על ראש הממשלה נתניהו והאם יתמכו בו בבחירות הקרובות. הדעות היו חלוקות, אך לכולם ברור, צעדי ההתקרבות של הליכוד לציבור הערבי ובראשם ההתקרבות אל מנסור עבאס יו"ר רע"מ, הם מעבר לספין פוליטי חולף

הכתב יצא לשטח: הערבים הישראלים יצביעו לביבי? צפו
נתניהו עם המתחסן המיליון צילום: לע"מ

מערכת הבחירות הנוכחית הביאה הרבה מקרי קיצון, אך אחד המהלכים המפתיעים של השנה הגיע דווקא מהשועל הפוליטי הכי וותיק ומוכשר בזירה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהפך את עורו, ובמקום להצהיר שוב 'הערבים נוהרים לקלפיות במימון עמותות שמאל', נתניהו והליכוד נוהרים מיוזמתם אל הערבים.

אוהד חמו כתב חדשות 12 יצא ליישובים הערביים להבין ולהתרשם מהרוחות והדעות בשטח הסוער ברחוב הערבי, הדעות היו חלוקות, אך לכולם ברור, צעדי ההתקרבות של הליכוד לציבור הערבי ובראשם ההתקרבות אל מנסור עבאס יו"ר רע"מ, הם מעבר לספין פוליטי חולף.

 

"אתה רואה כמה בעיות יש פה? הורגים אנשים, ומה הרשימה המשותפת עשו? לא עושים כלום. אם לא תהיה איתם בממשלה, חבל על הזמן. אני לא רואה טוב מנתניהו" אמר ניהאד מנסור, שחקן עבר בקבוצת הכדורגל של טירה לאוהד חמו.

עזיז מנסור, אף הוא לשעבר בקבוצת הכדורגל של טירה, הוסיף בביטחון: "נתניהו ידאג לנו, אני יודע שידאג, לפני יומיים הוא היה בטירה". אוסמא מנצור, תושב טירה החרה אחריו והצהיר: "אני בעד נתניהו. אף פעם לא הצבעתי ליכוד, הפעם אני מצביע".

מנגד איימן פדילה מאמן כדורגל אף הוא מטירה צינן את ההתלהבות ואמר לאוהד חמו: "אף אחד לא ילך עם ביבי, אל תדאג, לנתניהו מילים ריקות. הוא רוצה לנצל אותנו רק בשביל הכיסא שלו והוא עושה מאיתנו צחוק. זה רק בגלל הבחירות, ואחריהן הוא יזרוק אותנו החוצה. נתניהו שם אותנו המערבל ומתחיל לערבל. אף ערבי לא יבחר בו".

וכמו פדילה, גם סעיד פדילה, טען: "אני לא חושב שזה ישנה את התדמית של נתניהו", טען. "אנשים יודעים שנתניהו עשה הברה נזק למגזר הערבי".

בנוסף ציטט חמו את יוסף מקלדה, מנכ"ל מכון המחקר סטטנט, שטוען כי נתניהו יוכל להשיג במגזר הערבי בין מנדט וחצי לקצת יותר משני מנדטים. 2 מנדטים העשויים להיות קריטיים לנתניהו בהרכבת קואליציה עתידית.

אוהד חמו המגזר הערבי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד