י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עטרה למלך

תיעוד: הילדים בתל אביב קיבלו גמרות מהגר"ש שטיינמן

מעמדים רבי רושם בראשות גדולי ישראל בתל אביב ובירושלים בחלוקת הגמרות לתלמידי 'שובו' במסגרת פרויקט 'עטרה למלך' לזכרו של המייסד הגר"א פאם זצ"ל. צפו בתיעודים

תיעוד: הילדים בתל אביב קיבלו גמרות מהגר"ש שטיינמן
חלוקת הגמרות בת"א במעמד הגר"ש שטיינמן צילום: באדיבות המצלם

מעמדי כבוד התורה וחלוקת הגמרות ברשת 'שובו' במסגרת לימוד הש"ס של תלמידי שובו יחד עם רבני בתי המדרש של כנסת ישראל לסיום הש"ס לע"נ מייסד שובו הגאון רבי אברהם פאם זצ"ל.

בהמשך למעמד פתיחת לימוד הש"ס בבית הספר שובו בלוד בראשות נשיא שובו המשגיח הגה"צ רבי חיים וואלקין, נמשכים מעמדי חלוקת הגמרות ברחבי הארץ.

מעמד ייחודי ומרומם נערך בבית הספר שובו בתל אביב בראשות ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן חבר מועצת גדולי התורה וכן האדמו"ר מביטשקוב, המעמד נפתח בסדר הלימוד המיוחד של תלמידי שובו ורבני כנסת ישראל, כשבסיום סדר הלימוד נכנסו גדולי ישראל.

מנחה המעמד הרכז הארצי של בתי המדרש כנסת ישראל הרה"ג רבי חיים ברונר אמר כי זכינו ונרגשים אנו שראש הישיבה שליט"א הטריח עצמו למען לכבוד התורה, כי זהו כבודה של תורה כל דף נוסף הנלמד בעמל ובחשקה.

 לאחר מכן נשא דברים האדמו"ר מביטשקוב שפתח בדברים: "ברשות מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן הרבנים הגאונים וההנהלה, הרי כולנו יחד רואים את האור המיוחד ששורה על פני הנערים היקרים של שובו, וזהו אור של תורה אור של יראת שמים, גם כשאתם לא נמצאים בבית ספר ולומדים אתם מקדשים שם שמים, כשרואים מה זה תלמיד של שובו".

בקשב רב נשמע המשא המרכזי מראש הישיבה הגר"ש שטיינמן שקרא התורה נותנת אור ונותנת חיות, אשריכם שדבקתם בתורה הקדושה ואשרי האברכים החשובים שזוכים ללמוד וללמד, מייד בסיום דברי ראש הישיבה עברו תלמידי שובו לקבל הגמרות מידי ראש הישיבה והאדמו"ר.

מעמד נוסף נערך בשובו ירושלים לחלוקת גמרות לתלמידים בראשות הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק חבר נשיאות רשת שובו, מנחה המעמד הרה"ג רבי חיים ברונר קיבל את פני הגרב"צ קוק אשר מלווה את רשת שובו ברוחו הגדולה בעצה ותושיה,

לאחר מכן נשא דברים סמנכ"ל הרשת הרב דוד איבגי שהודה לגאון הרב קוק על טרחתו למען שובו, ולכנסת ישראל ורבניהם ובעיקר לתלמידים הנפלאים שהם נותנים לנו את הכוח להמשיך במיזם העוצמתי, כשרואים את חשקת התורה ואהבתה, הרב איבגי הביא אף את ברכת מנכ"ל שובו הרב גוטרמן שנבצר ממנו להשתתף במעמד.

בדממה נשמע משאו של הפוסק הגרב"צ הכהן קוק שאמר בדבריו: "תלמידים יקרים דעו לכם כי התורה היא משוש החיים, בה טמונה השמחה ובה נמצאת החיות, אשריכם שזכיתם לדבוק בה לעלות ולהתעלות, אשרי הצוות הנפלא ההנהלה, רבני כנסת ישראל וכמובן הנהלת שובו אשר עושים ועשים למען הגדלת התורה".

כמו כן העלה הרב קוק את זכר ידידו הנגיד המרומם רבי אברהם וולפסון ז"ל שהיה אף חבר נאמן לרשת שובו. בסיום המעמד זכו התלמידים לקבל את הגמרות מידי הגרב"צ הכהן קוק.

מעמדים נוספים נערכו ברחובות בהשתתפות הרה"צ אב"ד קרעטשניף ובאשדוד בהשתתפות הגר"מ אבוחצירא והרה"צ רבי יעקב לייפער מפיטסבורג

בהנהלות שובו ומוסדות כנסת ישראל נערכים להמשך הגדלת הפרויקט ומעמדי כבוד התורה ברחבי הארץ.

שובו הרב שרגא שטיינמן הרב בן ציון הכהן קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד