י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נתפס עם אלפי ש"ח

באישון ליל: פרץ לבתי עסק בבני ברק ונעצר

בית משפט השלום בתל האריך את מעצרו של צעיר תושב בני ברק, שנתפס הלילה זמן קצר לאחר שעל פי החשד פרץ לבתי עסק בעיר | על החשוד נתפסו כמה אלפי שקלים שככל הנראה נגנבו מסופר מרקט ברחוב הרב מלצר | החקירה נמשכת

באישון ליל: פרץ לבתי עסק בבני ברק ונעצר
אילוסטרציה צילום: unsplash

צעיר תושב בני ברק, נעצר הלילה על ידי שוטרי מרחב דן, בחשד שפרץ לסופר מרקט ברחוב הרב מלצר בעיר. במשטרה חושדים כי הצעיר קשור למספר פריצות נוספות שהתרחשו הלילה באזור.

כוחות המשטרה הוזעקו למקום, בעקבות דיווח של אחד התושבים שהבחין במתרחש. החשוד בפריצה הצליח להימלט כשבידו כמה אלפי שקלים שהצליח לגנוב מהקופה, אך נתפס בתום מרדף קצר.

בהמשך, הוא הובא על ידי שוטרי מרחב דן לחקירה. בחקירתו במשטרה, קשר עצמו החשוד לפריצה והודה בעבירות המיוחסות לו. הבוקר (שלישי) האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו ביומיים.

בתחילה, ביקשה המשטרה לאריך את המעצר בישישה ימים, אך פרקליטו של החשוד טען כי חשש שהצעיר ישבש את החקירה, ולכן דרש לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. השופט קיבל חלקית את בקשתו והאריך את המעצר עד ליום חמישי.

השופט שי מזרחי מבית משפט השלום בתל אביב ציין בהחלטתו, כי בעקבות הגרסה שמסר החשוד בחקירה, הוא סבור כי קיים חשד סביר כנגדו לביצוע העבירות המיוחסות לו, ועל כן האריך את מעצרו.

 

פריצה סופר מרקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד