י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תיעוד ממסע הלוויה

רב המשטרה ספד לאביו בבכי: "היית שם בשביל כולם"

בהלוויה מצומצמת שהתקיימה בהתאם להנחיות הובא למנוחות אביו של רב המשטרה הרב רמי ברכיהו שספד בבכי מרורים והודה לאביו על כל התורה שקנה בזכותו • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד ממסע הלוויה

רב המשטרה ספד לאביו בבכי: "היית שם בשביל כולם"
מסע הלווית ר' ברוך נריה ברכיהו ז"ל צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

בלוויה מצומצמת הובא היום (שלישי) ר' ברוך נריה ברכיהו ז"ל, אביו של רבה הראשי של משטרת ישראל, ניצב משנה הרב רמי ברכיהו יבדלט"א. במסע הלוויה השתתפו בני משפחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בנו, הרב רמי ברכיהו, ספד לו בדמעות: "כל התורה שלי היא בזכותך. לימדת אותנו מה זה אמונה בקדוש ברוך הוא. היית ילד יתום בלי אמצעים, אבל מעולם לא שאלת למה ולא קיטרת. תמיד אמרת שהכל מה' יתברך. הכל קיבלת באמונה שלמה".

"לא תמיד ידענו להגיד לך כמה אנחנו מערכים אותך ומודים לך על כל מה שנתת לנו. אני רוצה להגיד לך תודה רבה על הכל", הוסיף הרב ברכיהו בדמעות.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', אתמול (שני), עבר ר' ברוך נריה ברכיהו ז"ל אירוע לבבי ופונה לבית החולים. הבוקר, לאחר שחלה הדרדרות במצבו, הוא איבד את הכרתו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מכריו ובני משפחתו ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', סיפרו על איש חסד גדול שבמשך כל חייו דאג לחינוך היהודי של ילדיו. משפחת ברכיהו, דור רביעי בארץ ישראל, הייתה מוותיקי שכונת הבוכרים. הרב ברכיהו ז"ל היה ידוע כמקורב באופן אישי למרן הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, ושמר על קשר קרוב עם גדולי התורה הספרדים.

בהודעה שיצאה ע"י רבנות המשטרה נכתב: "רבנות משטרת ישראל שולחת את תנחומיה לרב הראשי למשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו שליט"א, על פטירת אביו שהיה שארית לדור דעה , איש של חסד ואהבת תורה , במעשיו הגדולים תנוחמו, ולא תוסיפו לדאבה עוד."

רמי ברכיהו מסע הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד