י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"התגודדויות" או זגזוג בלתי פוסק?

בדיקת 'בחדרי': העירייה החליטה להעניש את החרדים

עיריית רמת גן החליטה כי פארק 'מרום נווה' ייסגר. העירייה טענה תחילה כי הסיבה היא "התגודדויות בלתי פוסקות" • אולם 'בחדרי חרדים' בדק ומצא כי שאר הפארקים בעיר עמוסים במבלים ועדיין פתוחים, מה שהוכיח כי סגירת הפארק הגובל עם בני ברק, מכוונת לפי חרדים | ואז בתגובה שינתה העירייה את גרסתה

חרדים בפארק. אילוסטרציה
חרדים בפארק. אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

הבוקר (רביעי) שלחה עיריית רמת גן הודעה כי פארק מרום נווה ייסגר לתושבים. בהודעה נכתב: פארק מרום נווה ייסגר החל מהשעה 10 בבוקר בהתאם להמלצת אגף הביטחון לאור התגודדויות בלתי פוסקות.

תושבי האזור הכאובים פנו ל'בחדרי חרדים', בטענה כי הנפגעים העיקריים כתוצאה מסגירת הפארק הם תושבי העיר בני ברק אשר בגבול רמת גן שם נמצא הפארק, הילדים החרדים שאין להם תעסוקה ביתית כידוע, ומה שכן יש להם זה ללכת לגינה עם הילדים. מוסיפים תושבי האזור, כנראה שיש מי שקשה לו לראות את הילדים נהנים שם, על אף שהכל נעשה על פי חוק ולכן החליטו בעיריית רמת גן כי הפארק ייסגר.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה ראשונית ל'בחדרי חרדים' בדומה למענה שנמסר לתושבים: "על פי הנתונים שיש בידינו רחבת מרכז מרום נווה והפארק הינו מקום המושך אליו קהל רב ולכן נסגר".

מייד לאחר קבלת התגובה המערכת בדקה את השטח, אך בתום בירור מעמיק, התברר כי אין בדברים אלו כלום כדי להחליט שהפארק היחיד שייסגר, הוא דווקא פארק מרום נווה, המשמש ציבור חרדי גדול המתגורר בקרבת הפארק.

מבדיקה מערכת 'בחדרי חרדים' עלו כמה סיבות לכך. אחת, מהסיבה כי כל משפחה חרדית בעלת שמונה נפשות שמגיעה להנות עם ילדיה, הדבר כבר נראה כהתגודדות ומה שצריך להחשיב כל משפחה גרעינית כאדם אחד. והסיבה השנייה שמריחה כמו מהלך שמכוון נגד חרדים דווקא, שכן ישנם פארקים וגנים רבים נוספים בעיר רמת גן, המלאים מידי יום במבלים, מה שנקרא כלשון העירייה "התגודדויות בלתי פוסקות" מה שמוכיח כי החלטת נעילת הפארק הינה יד מכוונת כלפי החרדים כטענת התושבים.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה שנייה לשאלה, שהרי ישנם המון פארקים הומי אדם בעיר. כי "זה הפארק היחידי שממוקם בלב שכונות אדומות ובצמידות למרכז מסחרי אטרקטיבי". כך לדבריהם.

הזגזוג מצד העירייה באשר לנסיבות הסגירה מאחת לשנייה, מהחלטת סגירת הפארק מסיבת "התגודדויות בלתי פוסקות", לסיבה חדשה ש"הפארק נסגר מכיוון שהוא ממוקם בלב שכונות אדומות", מוכיח כי ההחלטה לסגור את 'מרום נווה' היא עונש לחרדים ללא כל הצדקה או שוני בין פארק לפארק.

רמת גן מרום נווה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד