י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
'עף' מהטרקטורון

תלמיד הישיבה נפצע ויפוצה ב-320,000 ש"ח

320,000 אלף ש"ח, זהו הסכום אותו יקבל כפיצוי תלמיד ישיבה מירושלים שנפצע במהלך טיול טרקטורונים בבין הזמנים לפני כשנה וחצי | אחרי שהגיש תביעה באמצעות עו"ד דניאל שריד, קבע בית המשפט כי כתוצאה מהתאונה, נותרו לו 10% נכות לצמיתות

תלמיד הישיבה נפצע ויפוצה ב-320,000 ש"ח
טיול טרקטורונים, ארכיון צילום: פלאש 90

בחור ישיבה מירושלים, נסע בבין הזמנים לפני כשנה וחצי לטיול בצפון יחד עם חבריו לישיבה. ביום האחרון לטיול, החליטו הבחורים לצאת לטיול טרקטורונים בגליל. הטיול היה מהנה ומאתגר, אך לצערו של הבחור, ארעה תאונה ובמהלך נסיעתו הוא איבד שליטה על הטרקטורון, עף ושבר את ידו השמאלית.

תלמיד הישיבה הובהל לקבלת טיפול רפואי ואובחן כי הוא סובל משבר בידו השמאלית. בשל מצבו, הוחלט לבצע ניתוח בידו. הוא נותח תחת הרדמה מלאה והשבר קובע באמצעות פלטינה. הצעיר נאלץ לעבור הליך שיקום והחלמה אשר כלל מנוחה וטיפולי ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה רבים.

לאחר התאונה, פנה הצעיר למשרדו של עו"ד דניאל שריד המתמחה בתאונות ונזיקין, וזאת בכדי לקבל פיצוי מחברת הביטוח אשר ביטחה את הטרקטורון בביטוח חובה. לאחר הגשת התביעה, מונה מומחה רפואי מטעמו של ביהמ"ש אשר קבע כי כתוצאה מהתאונה נותרו לשרגא 10% נכות לצמיתות וזאת בשל הגבלה בתנועת היד.


עו"ד דניאל שריד// צילום: צחי יונה

לאחר ניהול התיק, קיבל שרגא פיצוי בסך של 320,000 ש"ח בגין נזקיו. "הטיול היה מהנה ומרתק", סיפר הצעיר, שרגא, אחרי הפסיקה לפצותו, "לפתע הרגשתי שאני מאבד שליטה ועף".

לדבריו, "עפתי ישירות על היד והיא נשברה בצורה לא טובה. השבר היה מרוסק ונאלצתי לעובר ניתוח. כיום ב"ה אני בסדר אך אני סובל מהגבלה קלה ביד. לצערי הטיול הסתיים באופן הזה אך הכל בידיי שמיים"

עו"ד דניאל שריד הוסיף ואמר: "בהתאם לנכותו ולנתוניו האישיים של שרגא, מדובר בפיצוי מעולה המשקף היטב את נזקיו מהתאונה. בית המשפט וחב' הביטוח קיבלו את רוב טענותינו והצדדים השכילו לסלק התיק בפיצוי נאה ביותר.

תביעת נזיקין פיצוי טרקטורון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד