י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למען סל ההטבות

עכשיו באופן רשמי: סמוטריץ' ביקש להתפצל מבנט

לאחר שהודיע על כך בשידור חי, יו"ר 'הציונות הדתית' הגיש מכתב ליושב ראש וועדת הכנסת שבו ביקש להקים סיעה נפרדת מ'ימינה' | אם יאושר הפיצול, תהנה מפלגתו של סמוטריץ' ממספר הטבות

עכשיו באופן רשמי: סמוטריץ' ביקש להתפצל מבנט
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

20 יום לפני הגשת הרשימות, בצלאל סמוטריץ' עושה צעד נוסף אל עבר ריצה נפרדת. היום (רביעי), הוא הגיש מכתב ליו"ר וועדת הכנסת איתן גיזנבורג מ'כחול-לבן', ובו בקשה לפיצול מסיעת 'ימינה', מפלגתו של נפתלי בנט.

הסיבה לפיצול, הן ההטבות שיקבל במידה וירוץ לבד. בין הדברים שמפלגתו של סמוטריץ' - 'הציונות הדתית' שמה, תקבל במידה ותרוץ לבד: דקות תעמולה בטלוויזיה וברדיו, חברי ועדת קלפי, נציגים בוועדות בחירות מרכזית ומשקיפים.

על רקע הפיצול, נראה כי שניהם יצרכו להתמודד מול אותה בעיה - צירופו של דני דיין למפלגתו של גדעון סער, הנחשב לאחד מאנשי ההתיישבות המוערכים ביותר, לאחר שכיהן בתור יו"ר מועצת יש"ע. הוא צפוי להילחם על אותם קולות של בנט ובעיקר סמוטריץ'.

כמו כן, בעניין האיחודים בימין, רבים צפו כי כעת בצלאל סמוטריץ' יפנה ליו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר, שנחשב בעל אלקטורט גבוה במגזר, אך על פי גורם בכיר ב'עוצמה יהודית' ששוחח אמש עם 'בחדרי חרדים', סמוטריץ' אפילו לא טרח להתקשר בינתיים.

בצלאל סמוטריץ הציונות הדתית נפתלי בנט בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד