י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בדרך לאכיפה מוגברת

במשטרה מתכוונים להחמיר את הסגר: "מי שיצא שלא לצורך - ייקנס"

במשטרה מאיימים כי הם נערכים להחמיר את האכיפה לקראת סוף השבוע בניסיון למנוע יציאת אזרחים שלא לצורך חיוני. הם מדגישים כי "מי שיצא שלא לצורך יקבל דוח. אנו מתכוונים לעשות זאת במלוא הרצינות" | על ההפרות במגזר החרדי: "לא נכנסים למוסדות בהם יש נוער וילדים"

במשטרה מתכוונים להחמיר את הסגר: "מי שיצא שלא לצורך - ייקנס"
אכיפת הסגר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בסיומו של השבוע הראשון בצל הסגר המהודק, המשטרה נערכת להחמיר את האכיפה לקראת סוף השבוע בניסיון למנוע יציאת אזרחים שלא לצורך חיוני. "אם באמצע השבוע בוצעו שינויים בחסימות בשביל לאפשר לאנשים להגיע לעבודה, החל מיום שישי נחזור עם מתכונת מלאה", כך אומר היום (חמישי) ראש מחלקת המבצעים במשטרה ניצב משנה ישי שלם.

"מי שיצא שלא לצורך יינתן לו דוח. אנחנו מתכוונים לעשות זאת במלוא הרצינות", הוסיף גורם במשטרה. במקביל, במשטרה מתכוונים להפעיל את היחידה האווירית במטרה למנוע התקהלויות.

החל ממחר (שישי) בשעה 6:00 בבוקר ועד ליום ראשון ייפרסו 25 מחסומים בצירי התנועה הראשיים ברחבי הארץ, בנוסף לעשרות מחסומים בכבישים העירוניים. "אנחנו בעלייה של 34 אחוזים בדו"חות ביחס לשבוע הקודם", אומר שלם.

לדבריו, "אנחנו מבינים את הקושי, אבל ברור לכולנו שעל הציבור להישמע להנחיות. אנחנו מפצירים בציבור, ככל שצריך לבצע קניות וסידורים לעשות אותם היום כדי שמחר אנשים יהיו בבתים".

ראש אגף המבצעים במשטרה התייחס להפרות הסדר שאירעו בימים האחרונים בערים החרדיות. "היו שני אירועים שטופלו בעוצמה בגלל המאפיינים שלהם" הוא הוסיף כי "במקומות שבהם תהיה התנגדות כפי שהיה באשדוד ובבית שמש, איפה שאנחנו נתקלים בהפרות אנחנו מטפלים".

הוא הוסיף כי המשטרה מנהלת שיח עם מנהלי מוסדות שפתוחים בניגוד להגבלות. "בחלק מהמקומות היה שיח. המדיניות של המשטרה לא השתנתה. אנחנו לא נכנסים למוסדות חינוך בהם יש נוער וילדים. נטפל בזה בשיח מול האחראים ואם לא ירצו לפזר הם ייקנסו".

אכיפת המשטרה סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד