י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נבהלו מההפסדים?

בעקבות הפאניקה: ההודעה הדרמטית של וואטספ

ההודעה מוואטסאפ על שינוי המדיניות שלה בכל הנוגע לפרטיות המשתמש הכניסה גולשים רבים לפאניקה ורבים מהם אף ערקו לאפליקציית המסרים המתחרה | בניסיון לתקן את הנזק הגדול, הודיעה וואטסאפ כי השינוי יושהה לפחות עד לקיץ

בעקבות הפאניקה: ההודעה הדרמטית של וואטספ
whatsapp צילום: pixabay

לאחר חרושת השמועות בעקבות הודעת וואטספ על שינוי המדיניות לפיה היא תשתף מידע עם פייסבוק - מה שגרם לנטישת מיליונים והפסדים של עשרות מיליארדים לחברה, וואטספ הודיעה הערב (מוצ"ש) על הקפאת המהלך לפחות עד לחודש מאי.

באתר החברה נכתב כי "שמענו מהרבה מאוד אנשים כמה בלבול יש סביב העדכון החדש שלנו. היה הרבה מידע שגוי שהופץ וגרם לדאגה רבה, ואנחנו רוצים לסייע לכולם להבין את העקרונות שלנו ואת העובדות".

בוואטספ הסבירו כי "הרעיון העיקרי שעומד מאחורי אפליקציית וואטסאפ הוא פשוט: מה שאתם משתפים עם החברים והמשפחה נשאר ביניכם. אנחנו תמיד נגן על ההודעות הפרטיות שלכם עם הצפנה מקצה לקצה. הנהלת וואטסאפ או פייסבוק לא תוכל לראות את תכני ההודעות שלכם, ואנחנו לא מכינים רשימות של מי שולח הודעות למי. אנחנו גם לא יכולים לראות את המיקום שלכם, ולא משתפים את אנשי הקשר שלכם עם פייסבוק. זה לא הולך להשתנות".

לדבריהם, השינוי רלוונטי רק למי שמחזיק בחשבון עסקי. "אנחנו יודעים שלא כולם מנהלים את העסק שלהם בוואטסאפ, אבל ההערכה שלנו היא שיותר אנשים יעשו זאת בעתיד. העדכון הנוכחי לא הולך להרחיב את המידע שנוכל לשתף עם פייסבוק מעבר למה שקיים היום".

בחברה מיהרו להבהיר כי הם מקפיאים את השינויים וכי עד אז הם יפעלו להסביר אותם בצורה טובה יותר. "לא יהיו שום שינויים במדיניות הפרטיות לפני ה-15 במאי, ואף חשבון לא יימחק או יושהה ב-8 בפברואר" הבהירו בסיכום. "עד אז, נפעל כדי לוודא שכולם מבינים בצורה טובה יותר מהם השינויים שיעשו".

WhatsApp (וואטסאפ) פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד