י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ערב קשה

אסון בקריית ים: צעיר נשרף למוות בביתו

אסון בקריית ים: גבר כבן 30 נשרף למוות בשריפה שפרצה בביתו שברחוב יהודה הלוי בקריית ים • מוקדם יותר הערב התחשמל למוות בביתו שבנתיבות צעיר כבן 30

אסון בקריית ים: צעיר נשרף למוות בביתו
האירוע בקריית ים צילום: מד"א

אירוע קשה בקריית ים: חמישה צוותי כיבוי הוזעקו הערב (מוצ"ש) לשריפת שפרצה בבניין ברחוב יהודה הלוי בקריית ים. לאחר פעולות כיבוי ממושכות וסריקות לאחר לכודים, אותר במקום אדם כבן 30 ללא רוח חיים כשכוויות מכסות את כל חלקי גופו. צוות זק"א מטפל בגופה.

מדוברות כיבוי האש נמסר כי "חמישה צוותי כיבוי בפיקוד רשף שחר בראונר יצאו לפני זמן קצר לשריפת במבנה בן שתי קומות ברחוב יהודה הלוי קרית ים. במוקד 102 של מחוז חוף התקבלה הודעה על שריפה בדירה כאשר במקום יש לכודים. הצוות הראשון להגיע למקום דיווח על אש ודאית ומתחיל בסריקות לאחר לכודים תחת מעטה עשן כבד. לבסוף נמצא אדם אחד ללא רוח חיים".

ממגן דוד אדום נמסר כי "בשעה 21:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על שריפה בדירה בבניין בן 2 קומות ברחוב יהודה הלוי בקרית ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ללא סימני חיים עם כוויות בכל חלקי גופו וקובעים את מותו".

פראמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את הדירה בוערת וכוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש. כאשר נכנסנו לדירה ראינו את הגבר שהיה מחוסר הכרה על כוויות קשות בכל חלקי גופו. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מדוברות איחוד הצלה - מחוז צפון נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו לשריפה בדירה ברחוב יהודה הלוי בקרית ים". שלום לוי חובש איחוד הצלה שגר בסמוך מסר: "כשהגעתי למקום נתקלנו בדירה ממנה עולה עשן ואש. כוחות הכיבוי חילצו מהדירה גופת גבר (לדברי השכנים גבר כבן 30) ללא רוח חיים".

מוקדם יותר, גבר כבן 30 התחשמל הערב למוות בביתו שברחוב רפיח ים בעיר. חובשים ופארמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נקבע מותו. צוות זק"א מטפל בגופה.

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 20:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על גבר מחוסר הכרה בבית בנתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 30 שככל הנראה התחשמל". בהמשך עדכנו במד"א כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נקבע מותו של גבר בן 30".

חובש רפואת חירום במד"א אוריאל דהאן סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו לגבר שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

קרית ים שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד