י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"גורמים רדיקלים"

יו"ר 'מען' קורא לראשי הרשויות הערבים לא להיפגש עם נתניהו

מוחמד דראושה, יו"ר המפלגה הערבית החדשה "מען (יחד) לעידן חדש", שלראשונה במדינה מצהירה שתהיה בקואליציה הממשלתית קורא לראשי הרשויות הערביות בישראל לא להיפגש ביום ראשון עם ראש הממשלה נתניהו

 יו"ר 'מען' קורא לראשי הרשויות הערבים לא להיפגש עם נתניהו
נתניהו בנצרת צילום: צילום מסך

מוחמד דראושה, יו"ר המפלגה הערבית החדשה "מען (יחד) לעידן חדש", קורא לראשי הרשויות הערביות לא להיפגש עם נתניהו, הוא קרא "לא לקחת חלק במסע הבחירות של נתניהו ולא לתת יד לשימוש הציני שהוא עושה בראשי הרשויות הערביות כדי להשיג קולות מהחברה הערבית, תוך שהוא מפזר הבטחות שאין לו שום כוונה לקיים".

עוד אמר: "אולי ראשי הרשויות שכחו, אבל במשמרת של נתניהו חוקק חוק הלאום הגזעני וחוק קמיניץ שהורס בתים של החברה הערבית; היו גם התבטאויות שמטרתן לעשות דה-לגיטימציה למצביעים הערבים. אין לו שום כוונה לקיים את ההבטחות שהוא מפזר והן נועדו אך ורק כדי לקושש עוד קולות שיבטיחו לו את כיסא ראש הממשלה. אפשר למלא אצטדיון כדורגל באנשים שקיבלו מנתניהו הבטחות והתאכזבו לגלות שאין מאחוריהן דבר. נתניהו חושב שהציבור הערבי טיפש ויאמין להבטחות שלו. הציבור שבע מהבטחות ולכן הוא יצביע הפעם למפלגת מען".

מטעם מפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "הפגישה נקבעה לאחר שוןעד ראשי הרשויות הערביות יחד עם מרכז השלטון המקומי פנו לרה״מ וביקשו פגישה דחופה כדי ליטול חלק בתכנית שרה״מ מגבש ויציג בקרוב למאבק בפשיעה והאלימות הגואה בחברה הערבית".

"גורמים רדיקליים מנסים כעת להפעיל לחץ על ראשי הרשויות שלא להשתתף. חלק מאותם גורמים רדיקליים התנגדו להקמת תחנות משטרה בערים ערביות ולא עשו דבר מול משפחות הפשע בחברה הערבית. מסע הלחץ של הגורמים הרדיקליים לא יעבוד. הפגישה תתקיים כמתוכנן וראש הממשלה יעשה כל שביכולתו בכדי לדאוג לחוק וסדר בחברה הערבית כמו בכל חלקי הארץ. כל אזרח ואזרחית בישראל זכאים להרגיש בטוחים ומוגנים בקהילה בה הם חיים".

ביבי נתניהו ראשי רשויות ערבים בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד