י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
על דעת עצמן

האחיות סרבו לחסן את האזרחים: "לא בטוח"

בעוד שירותי רפואה רבים ברחבי העולם מתחננים לקבלת משלוחי חיסונים, אחיות במחלקת הבריאות בקנזס החליטו כי למרות החיסונים שברשותן, הן לא מחסנות את האזרחים | לדבריהן: "החיסון לא בטוח לשימוש"

האחיות סרבו לחסן את האזרחים: "לא בטוח"
אילוסטרציה צילום: pexels

במחוז קופי בקנזס יש כ-8,500 תושבים, אך הם לא יקבלו חיסונים מהאחיות של מחלקת הבריאות במחוז.

ראש המחלקה העונה לשם לינדזי פייר ועוד שלוש אחיות, החליטו לא לחסן את התושבים, משום שיש להן "ספק בנוגע לבטיחות החיסון של חברת מודרנה", אותו מציע המחוז. כך דיווחה תחנת הטלוויזיה המקומית WIBW.

ראש המחלקה אמרה ל-WIBW כי הן החליטו על דעתן ו"לא בלי מחשבה" כי הן לא יחסנו את האזרחים, המהלך העצמאי הביא את המחוז לשכור אחיות חיצוניות למתן החיסון.

"נצטרך להביא עובדי קבלן, כי הצוות שלי לא מרגיש בנוח עם זה, זו טכנולוגיה חדשה, מעולם לא ראינו את זה בעבר, זה נבדק רק אצל 45 אנשים לפני שאושר", כך אמרה ראש המחלקה. "זה קצת לא נעים לאחות שצריכה להכניס את זה לגופם של אנשים" אמרה.

היא ציינה כי זה לא נדיר שמחלקות בריאות במחוז מתקשרות עם ספקים חיצוניים על מתן שירותים כמו חלוקת חיסונים. היא אמרה כי האחיות יכולות להחליט אם הן רוצות לתת חיסון או לא.

קצין הרפואה במחוז, ד"ר ג'ף סלויר, אמר בישיבה האחרונה במחוז ביום שני האחרון 11 בינואר, כי "שני החיסונים הללו נחקרו היטב, בפייזר היו מעל 40,000 איש בניסוי שלהם, ובמודרנה היו 30,000 איש בניסוי, אז אני חושב שזה טוב" אמר.

חיסון לקורונה קורונה מדינת קנזס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד