י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשיחות סגורות

נתניהו: "עבאס לא מכיר בציונות, מה לי ולו"

רה"מ הכחיש בשיחות סגורות שיש שיתוף פעולה עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס | "רק לפני חודש הוא הצביע עם לפיד על חוק שהיה אמור למנוע ממני לכהן כראש ממשלה".

נתניהו: "עבאס לא מכיר בציונות, מה לי ולו"
מנסור עבאס צילום: פלאש 90

בכלי תקשורת שונים מרבים לאחרונה לדווח על התקרבות בין ראש הממשלה לבין הציבור הערבי וטוענים כי בין נתניהו ליו"ר רע"מ קיימים "דילים פוליטיים ושיתופי פעולה". אלא שבשיחות סגורות נשמע נתניהו אחרת לגמרי: "ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?!"

לדברי נתניהו, "אנחנו מתחרים על הקולות. הוא מתחרה נגדי. מדברים על שיתוף פעולה בינינו, מה אני אגיד, ממש שיתוף פעולה נפלא. רק לפני חודש הוא הצביע עם יאיר לפיד על חוק שהיה אמור למנוע ממני לכהן כראש ממשלה". כך פורסם הבוקר ב"ישראל היום".

נתניהו מאמין שמדובר בקמפיין מתוכנן שמאחוריו עומדים אנשי גוש "רק לא ביבי", ושנועד להכשיר את קולות הערבים ליום שלאחר הבחירות, אז יוכלו להקים ממשלה בהישענות על קולות הערבים. "הם גוש 'רק לא ביבי' מנסים להכשיר אותם כדי שיוכלו ללכת עם בל"ד. אנחנו לא מכשירים אותם, אני נגדם, זו תעמולה של השמאל. אנחנו בעד המצביעים הערבים אבל לחלוטין נגד המפלגות האנטי־ציוניות".

מנסור עבאס ביבי נתניהו בחירות 2021 יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד