י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חייב אריה חזק"

דרעי: מתחייב להביא את סער ובנט לממשלת ימין

יו"ר ש"ס דרעי הצהיר לפני זמן קצר כי ימליץ בפני הנשיא לאחר הבחירות הקרובות על בנימין נתניהו לראשות הממשלה. דרעי העריך כי תקום לבסוף ממשלת ימין רחבה ואמר כי יפעל להביא את סער ובנט לממשלה בראשות נתניהו

דרעי: מתחייב להביא את סער ובנט לממשלת ימין

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי הוא ראש המפלגה הראשון שהודיע כי יעמוד לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו וימליץ עליו בפני נשיא המדינה. דרעי העריך כי לבסוף תקום ממשלת ימין גדולה.

השר אריה דרעי אמר היום (ראשון), כי "בזמן שהחברים הטובים של נתניהו עורקים, משמיצים ומקימים מפלגות ועושים פילוגים. ביבי לא צריך אריה חזק - ביבי חייב אריה חזק", זאת בהתייחסו לנפתלי בנט וגדעון סער שלטענתו פירקו את גוש הימין.

"אנחנו נתמוך בראש הממשלה נתניהו כמועמד של כל מחנה הימין להיות ראש הממשלה", התחייב דרעי, שהבהיר עוד כי מפלגתו לא תשב בשום ממשלה שהיא לא ממשלת ימין.

דרעי הציג היום את המצב הפוליטי ואת המצב בסקרים, כך שלדבריו "אי אפשר להקים ממשלה בלי המשותפת בלי מרץ ובלי ליברמן שמקלל כל דבר שקשור ליהדות. אנחנו לא נמצאים בממשלת רק לא ביבי", כשהוא מהמר: "אני אומר את התוצאות: תהיה. ממשלת ימין גדולה". בנוסף, דרעי סירב להודיע כי לא ישב לצד יאיר לפיד בממשלה.

עוד הוסיף השר אריה דרעי והתחייב כי ביום שאחרי הבחירות הוא יפעל להביא את גדעון סער ואת נפתלי בנט לממשלה הימין: "אפעל להביא את גדעון סער ידידי ואת נפתלי בנט בצורה הכי מכובדת להביא אותם למחנה הימין. הם יקבלו את התפקידים הראויים להם לפי תוצאות הבחירות". דרעי הוסיף, "אדרבה, אני מאחל להם בהצלחה שיבואו כמה שיותר קולות מהמחנה המרכז - שמאל שתהיה לנו ממשלה גדולה".

במפלגתו של סער "תקווה חדשה" הגיבו לדברי דרעי: "אנחנו מודיעים לאריה דרעי: זה לא יקרה. גם דרעי מבין שנתניהו איבד את אמון רוב הציבור. אין לנתניהו 61 ואין לנתניהו ממשלה. כל מה שהוא יודע להציע למדינת ישראל זה עוד ועוד מערכות בחירות וחוסר יציבות פוליטית וכלכלית. מה שנתניהו לא יצליח, אנחנו נצליח: נקים אחרי הבחירות ממשלה יציבה בראשות גדעון סער."

בנימין נתניהו נפתלי בנט גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד