י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חוצפה ללא גבולות

גנב רכב ואיים להזמין משטרה לאם הילד שנותר מאחור

גנב מכונית וגילה ילד קטן במושב האחורי של הרכב. הוא חזר לזירה בכדי להשיב את הילד לאמו, לא לפני שהוא מאיים להזמין לה משטרה כי "השאירה ילד ללא השגחה". לאחר מכן נמלט שוב מהמקום עם הרכב מדגם הונדה 2013

גנב רכב ואיים להזמין משטרה לאם הילד שנותר מאחור
אילוסטרציה צילום: unsplash

גנב רכב גילה ילד במושב האחורי, ונסע בחזרה בכדי להשיב את הילד לאמו. בהגיעו למקום דרש ממנה להוציא את הילד ממושב האחורי ונסע פעם נוספת מהמקום, כך דיווח האתר Oregon live.

"הוא למעשה הטיף מוסר לאמא שהשאירה את הילד במכונית לבדו, ואיים להזמין לה משטרה". כך אמר מאט הנדרסון, דובר משטרת ביברטון.

האירוע התרחש בשבת בעיר ביברטון במדינת אורגון שבארצות הברית, בשעה 9:10 בבוקר. האם חנתה מחוץ לדלת חנות בכדי לרכוש מצרכי יסוד לביתה. היא לא הייתה במרחק של יותר מ-8 מטרים מהמכונית, אבל היא עשתה שגיאה קריטית. היא השאירה את הרכב כשהמנוע פועל והדלתות לא נעולות.

"מה שהיא עשתה לא היה פשע. הילד היה בטווח שלה", אמר דובר המשטרה הנדרסון. "אבל היא השאירה את המכונית מונעת, היא היתה צריכה לקחת איתה את המפתחות, זו תזכורת טובה לנקוט משנה זהירות כשהילדים הקטנים איתנו".

הנדרסון תיאר את האירוע כ"הזדמנות של פושע". הגנב ראה שהמכונית פתוחה והרכב מונע, אז הוא הלך על זה. מדובר ברכב מסוג הונדה, דגם שנת 2013. דובר המשטרה מסר כי הם אסירי תודה שהגנב חזר להחזיר את הילד.

גניבת רכב הונדה שכחת ילדים ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד