י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תקלה או ירי מכוון

בעקבות הברקים? כך נראה הירי מעזה • תיעוד

שתי הרקטות שנורו הלילה מצפון רצועת עזה למרחב הימי באשדוד לא גרמו לנזק או נפגעים, ובמערכת הביטחון בודקים האם מדובר בתקלה טכנית בעקבות מזג האוויר או ירי מכוון | בתיעוד ממצלמות האבטחה נראים ברקים רגעים לפני השיגור | מוקדם יותר תקף צה"ל מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס

בעקבות הברקים? כך נראה הירי מעזה • תיעוד
שיגור רקטות לעבר הדרום צילום: Hassan Jedi/Flash90

בצה"ל בודקים בשעה זו (ראשון) את נסיבות ירי הרקטות הלילה מרצועת עזה לאזור אשדוד, שכזכור נפלו בשטח הים ולא גרמו נפגעים או לנזק. בתיעוד ממצלמות אבטחה ביישוב נתיב העשרה, נראות הרקטות משוגרות, רגעים אחדים אחרי ברק עוצמתי שנצפה בשמי הרצועה.

כזכור, בעבר הודו במערכת הביטחון כי רקטות שנורו מעזה לישראל, שוגרו בעקבות תקלה טכנית במשגרים שנבעה מברק או מפגעי מזג אוויר אחרים, ולא כתוצאה מירי מכוון של ארגוני הטרור. כעת, במערכת הביטחון יבדקו האם שוב ברקים הם אלו שהובילו לירי.

מוקדם יותר הבוקר מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות שבוצע הלילה משטח הרצועה לעבר המרחב הימי באיזור אשדוד. יצוין כי שתי הרקטות ששוגרו מצפון רצועת עזה לעבר מרחב החוף באיזור אשדוד לא הפעילו התראה, ונפלו בשטח הים.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור כנגד ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול בנחישות ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וריבונותה", מסר דובר צה"ל. בהודעת הצבא נאמר כי "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

ירי עזה מצלמות אבטחה ברקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד