י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מזהים את החשוד? דווחו למוקד 100

התפתחות בפרשת רצח בני הזוג כדורי: המשטרה פרסמה קלסתרון

התפתחות דרמטית בפרשת רצח בני הזוג כדורי בירושלים: המשטרה מפרסמת היום קלסתרון של החשוד ברצח שהתרחש בשנה שעברה. מדובר בתמונת הקלסתרון אותה הצליחו החוקרים להפיק מתוך סרטון, בו נראה אדם אלמוני מסתובב בסמוך לדירת הזוג, יומיים קודם מציאת הגופות

התפתחות בפרשת רצח בני הזוג כדורי: המשטרה פרסמה קלסתרון
קלסתרון החשוד לצד הלווית בני הזוג צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מפרסמת היום (שני), באופן חריג, את תמונת הקלסתרון של האדם החשוד במעורבות ברצח הזוג כדורי שהתרחש בשכונת ארמון הנציב בירושלים, לפני כשנתיים בדיוק, ביום ז' בשבט תשע"ט.

מדובר בתמונת הקלסתרון אותה הצליחו החוקרים להפיק מתוך סרטון, בו נראה אדם אלמוני מסתובב בסמוך לדירת הזוג, יומיים קודם מציאת הגופות. על פי הערכות החוקרים, מדובר בדיוק בזמן שבו על פי החשד אירע רצח המזעזע.

קלסתרון החשוד ברצח

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל מנהלת חקירה בגין רצח שארע בשכונת ארמון הנציב בירושלים וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה ע"י המשטרה, הצליחו החוקרים ליצור קלסתרון של החשוד באירוע ועל כן אנו פונים בשלב זה לסיוע הציבור באיתור זהותו".

במשטרה מבקשים, כי כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בקלסתרון, מתבקש לדווח בהקדם בטלפון למוקד 100 של המשטרה.

כזכור, בני הזוג בשנות ה-70 לחייהם נמצאו בשעות אחר הצהרים של יום ראשון ז' בשבט תשע"ט, כשהם דקורים וללא רוח חיים, בביתם ברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. צוותי מד"א קבעו את מותם של בני הזוג ונפתחה חקירת משטרה אינטנסיבית. במשטרה מעריכים כי הזוג נרצחו יומיים קודם לכן.

תחילה חשדה המשטרה כי פועל ערבי תושב מזרח ירושלים שעבד בניקיון באזור ביתם של בני הזוג במשך כ-20 שנה והוא נעצר כחשוד ראשון במעשה. המשטרה האריכה את מעצרו חמש פעמים - אולם בסופו של דבר הוברר כי אינו מעורב ברצח והוא שוחרר.

בסוף שנת 2019, נעצרו ונחקרו שלושה בני אדם, אחד מהם הוא עבריין מורשע בחשד למעורבות במעשה. כמו כן, תושב העיר שכבר העיד בעבר בפרשה הובא לחקירה, אך הוא לא היה חשוד בביצוע הרצח.

קרוב המשפחה שנחקר ושוחרר, אמר בשיעור תורה שמסר לאחר השחרור, "אני מודה לכל החברים היקרים שממש התקיים בנו 'ואנוכי עימו בצרה'. אומנם היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל, חיבוק הנפלא הזה, מי כעמך ישראל".

יהודה ותמר כדורי ז"ל ארמון הנציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד