י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפו בתיעוד

בר אילן: המפגינים הותקפו באבנים על ידי הערבים

במהלך הפגנת הקיצוניים בבר אילן בירושלים נגד מתווה הרכבת, הותקפו המפגינים על ידי עובדי האתר הערביים • כוחות המשטרה עצרו שני מפגינים וחילקו 3 דו"חות על הפרת הקורונה

בר אילן: המפגינים הותקפו באבנים על ידי הערבים
הפגנה נגד מתווה הרכבת צילום: ישי ירושלמי

אירוע חריג בבר אילן: בשעות הצהריים המוקדמות (שני) הגיעו עשרות קיצוניים להפגין ברחוב בר אילן בירושלים במחאה על מתווה הרכבת הקלה והותקפו על ידי עובדי האתר הערבים.

במהלך הפגנת הקיצוניים על יד אתר עבודות הרכבת הקלה בבר אילן בירושלים, תקפו אותם עובדי האתר הערבים באבנים והמשטרה נאלצה להתערב ולהשליט סדר. המפגינים חסמו בין היתר את הצומת לזמן קצר, דרדרו פחי אשפה, גרמו נזק לתשתיות הדרך ויידו אבנים. כוחות המשטרה עצרו שני מפגינים וחילקה 3 דו"חות על הפרת הקורונה.

ממשטרת ישראל נמסר, כי "כוחות משטרה פעלו בשעה האחרונה בסמוך לצומת בר אילן בירושלים בעקבות הפרת סדר בה נטלו חלק עשרות רבות של משתתפים שחסמו בין היתר את הצומת לזמן קצר, דרדרו פחי אשפה, גרמו נזק לתשתיות הדרך ויידו אבנים. בנוסף, המפגינים התקהלו סביב עובד אתר עבודות תוואי הרכבת הקלה. השוטרים במקום פעלו לפיזורם של המפגינים ואפשרו את המשך העבודות באתר. בשעה זאת כוחות המשטרה עדיין פרוסים באזור למניעת הפרת סדר נוספת. במהלך הטיפול באירוע נעצרו 2 מפרי סדר, ונרשמו 3 דו"חות בגין הפרת תקנות הקורונה".

בר אילן הרכבת הקלה עבודות הרכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד