כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"השיקול העיקרי לנגד עיני"

ברק הודיע: לא אתמודד; כוונה טובה לאיחוד בגוש

אהוד ברק מודיע לפעילי מפלגת העבודה כי לא יתמודד על ראשותה. למרות הלחצים שהופעלו עליו בימים האחרונים. "השיקול העיקרי לנגד עיני הוא הסיכוי לאחד גוש גדול שיוביל להקמת ממשלה"

ברק הודיע: לא אתמודד; כוונה טובה לאיחוד בגוש
אהוד ברק במסיבת עיתונאים צילום: פלאש 90

בשבוע הבא יתקיימו הפריימריז על ראשות מפלגת 'העבודה', בינתיים במענה ללחץ שהופעל עליו להתמודד על ראשות המפלגה, הודיע היום (שני) ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כי הוא לא יתמודד על הנהגת המפלגה.

ברק כתב היום לפעילי המפלגה, והודה להם "על האמון המרגש המקופל במאות פניותיכם אלי לחזור ולעמוד בראש המפלגה, מפלגה שהקימה את המדינה ושהיתה ביתי הפוליטי לאורך מרבית שנות חיי".

בפוסט שפרסם הסביר ברק, "השיקול העיקרי לנגד עיני הוא הסיכוי לאחד גוש גדול שיוביל להקמת ממשלה שתתמודד עם עומק המשבר האנושי-כלכלי, עם תעתועי הקורונה ועם שיקום אמון האזרחים בשלטון ובמוסדות הדמוקרטיה"‪.‬

לדברי ראש הממשלה ויו"ר 'העבודה' לשעבר, "בבירור שערכתי עם כמעט כל הנוגעים בדבר, מצאתי הרבה רצון וכוונות טובות אך עדיין לא את ההבשלה הדרושה להכרעות על כינון גוש כזה. לא עלה בידי להביא לכך שנדע, כבר כעת, כי בידינו להוביל לאיחוד במערך מפלגות משולש ובו ׳יש עתיד׳, ׳הישראלים׳, ׳העבודה׳ וחלק מהמפלגות החדשות שקמו בגוש לאחרונה, איחוד אשר בעיני הוא תנאי הכרחי להחלפתו של השלטון".

"בלב כבד", הודיע מי שעמד בעבר בראש מפלגת 'העבודה', "בתנאים האלה הגעתי למסקנה שלא יהיה נכון שאעמיד את מועמדותי בבחירות ליו"ר העבודה", שכעת נראה כי המועמדת בעלת הסיכויים הגבוהים לנצח היא מרב מיכאל שמתמודדת.

מפלגת העבודה אהוד ברק בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד