כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לא רואים את הסוף

הממשלה תדון מחר: הארכת הסגר בעשרה ימים

למרות מבצע החיסונים שזוכה לשבחים בעולם, ישראל הולכת ומסתבכת עם הסגר השלישי שבינתיים לא מראה סימני אפקטיביות, כאשר התחלואה והתמותה ממשיכים לזנק. מחר תתכנס הממשלה לדון בהארכת הסגר, שאמור היה להסתיים בחמישי - בעשרה ימים נוספים

הממשלה תדון מחר: הארכת הסגר בעשרה ימים
אכיפת הסגר השלישי בכבישים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרי הממשלה צפויים להתכנס מחר (שלישי) בשעות הצהריים, כדי לדון בהארכת הסגר בעשרה ימים, זאת בעקבות התחלואה הגבוהה שלא יורדת, למרות הסגר שנמשך זה שבוע וחצי.

היום קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצות עם שר הבריאות יולי אדלשטיין ובכירי מערכת הבריאות ואלה הודיעו כי ידרשו את הארכת הסגר בשבועיים, אך מסתמן כי תקופת זמן זו הינה רק לשם המיקוח, ולבסוף יתפשרו על הארכה ב-10 ימים נוספים.

הערכה היא כי יושג הרוב לדרישת משרד הבריאות, כאשר מוקדם יותר השבוע הצהיר יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ כי ידרוש קודם אישור הסגר את הגברת האכיפה בריכוזים החרדים, בעקבות הדיווחים על הפרת ההנחיות בתלמודי התורה.

בתוך כך דיווח הערב ירון אברהם ב'חדשות 12' כי בישיבת הממשלה תוצג לשרים תחזית פסימית, לפיה, סיכוי סביר לגל תחלואה גדול בהיקפו בחודשים מרץ-אפריל שיגיע חרף מבצע החיסונים, זאת בעקבות השתלטות המוטציה הבריטית על התחלואה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום במהלך ביקור בעיר בית שמש, "מחר נקיים ישיבת ממשלה בנושא הקורונה, המוטציה משתוללת בעולם ואתם רואים את המספרים העצומים. יש מדינות באירופה שמדברות עכשיו על סגר עד אפריל, זה לא המצב אצלנו הודות למאמצים המשותפים שאנו עושים יחד. אבל יתכן מאוד שנידרש לתקופה קצרה מוגבלת נוספת. נחליט על כך מחר ואני בטוח שנזכה לשיתוף פעולה של כולכם, אנחנו בדרך לנצח את הקורונה".

סגר קורונה ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד