י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שפרץ לקפיטול

האב איים לירות בילדיו אם יסגירו אותו ל-FBI

אב שהשתתף במהומות הפריצה לגבעת הקפיטול, איים לירות בילדיו אם הם יסגירו אותו ל-FBI. בסופו של דבר הוא נעצר ורעייתו ניסתה לגונן עליו כי לא היה מיישם את איומיו

האב איים לירות בילדיו אם יסגירו אותו ל-FBI
אילוסטרציה צילום: Unsplash

אב לילדים ממדינת טקסס, שנעצר לאחר שהשתתף במהומות הפריצה לקפיטול, איים לירות בילדיו, אם הם יהפכו ל"בוגדים" ויסגירו אותו לאף בי איי.

על פי הדיווח באתר 'דאלאס ניוז', גיא רפיט בן ה-48 סיפר למשפחתו, כי נסע לוושינגטון הבירה, כדי "להגן על המדינה". ותיאר, "לקחתי איתי אקדח והסתערתי על הקפיטול". כשחזר לביתו הוא אמר לבנו שלא ידווח עליו לחוקרים או שהוא "יעשה את מה שהוא יצטרך לעשות".

בנוסף אמר רפיט לבתו, שאם היא תבגוד בו ובמשפחה, הוא "יכניס לה כדור דרך הטלפון שלה". על פי ב'דאלאס ניוז', אשתו של רפיט אמרה לחוקרים כי הוא התווכח על האירוע עם בנו ובתו ואמר להם: "אם תסגירו אותי, אתם בוגדים ואתם יודעים מה קורה לבוגדים, בוגדים נורים".

עם זאת הבהירה הרעייה כי היא לא האמינה שרפיט יפעל כפי שאיים ואמרה כי משפחתה רק חשה "מוטרדת" מדברי האב. בתמונות מאותו יום, נראה רפיט חובש קסדה, לובש ז'קט כחול ומה שנראה כווסט מוגן ירי. במהלך חיפוש בביתו מצאו בלשי ה-FBI, רובה מסוג AR-15 ואקדח נוסף, יחד עם כלי נשק אחרים קטלניים.

הוא סיפר לחוקריו כי נסע לגבעת קפיטול עם האקדח, אך פירק את הנשק בכדי לעמוד בחוקים המקומיים בוושינגטון. הוא גם הודה כי שהה בקפיטול ביום ההתפרעות, אך טען כי לא נכנס לבניין.

רפיט הואשם בשיבוש הליכי משפט וכניסה בלתי חוקית, כך נמסר מה-FBI. למעלה מ-125 בני אדם נעצרו עד כה באשמת ההתפרצות האלימה שהובילו תומכיו האנרכיסטים של דונלד טראמפ בגבעת הקפיטול, שם נהרגו שני שוטרים ממשטרת הקפיטול וארבעה מפגינים.

איום ברצח איום בנשק גבעת הקפיטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד