כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
'רח' אהוביה סנדק'

קטינים החליפו שלטי רחוב לשמו של הנער שנהרג - ונעצרו

מחאה מקורית: קטינים הפעילים במחאה על מותו של אהובי'ה סנדק ז"ל, החליפו שלטי רחוב בתל אביב ושינו את שמם של הרחובות לשמו של הנער | הארבעה נעצרו הבוקר ע"י המשטרה 

קטינים החליפו שלטי רחוב לשמו של הנער שנהרג - ונעצרו
השלטים שהוחלפו צילום: דוברות המשטרה

ארבעה קטינים, נעצרו הבוקר (שלישי) על ידי המשטרה לאחר שעל פי החשד החליפו שלטי רחוב ברחבי תל אביב ושינו את שמם של הרחובות לשמו של הנער אהוביה סנדק ז"ל שנהרג במהלך מרדף משטרתי בבנימין.

הקטינים שנעצרו, הם פעילים במחאה על מותו הנער. החלפת השלטים נעשתה לציון 30 יום לתקרית בה נהרג סנדק. על שלטי הרחוב נכתב "רחוב אהוביה סנדק. נער, חלוץ עברי, נהרג בידי שוטרים מימ"ר ש"י."

מהמשטרה נמסר כי "עם קבלת דיווח על חשד להשחתת פני מקרקעין, לאחר שנמצא כי הוצמדו מדבקות על גבי שלטי רחובות ברח' דיזינגוף בת"א, המשטרה פתחה הבוקר בחקירה".

השלטים שהוחלפו\\צילום: ישראל זעירא

במשטרה מוסיפים כי שוטרי תחנת לב תל אביב עכבו לחקירה ארבעה קטינים בחשד למעורבות באירוע וכי נסיבות האירוע נבדקות.

היום מציינים במטה המאבק שלושים יום למותו של אהוביה. במטה מארגנים הפגנת רשת גדולה בה יפיצו אלפים את תמונתו של אהוביה ז"ל ויקראו להקמת ועדת חקירה שתחקור את התנהלות ימ"ר ש"י ואת מותו.

פעילי המאבק מזכירים כי בימים האחרונים, כחלק מפעולות המחאה על מותו של הנער, נצבעו מזרקות בירושלים ובת"א באדום. כמו כן, מידי ערב מתקיימות הפגנות מחאה במוקדים שונים ברחבי הארץ.

אהוביה סנדק מחאה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד