י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בקבוק שלם

ירושלים: התחסן במנה השנייה והוזרקו לו 6 מנות

‏אדם בן 57 שהתחסן למנה השנייה של הקורונה, קיבל בטעות 6 מנות חיסון • הוא פונה להדסה עין כרם ולאחר בדיקות שוחרר לביתו

ירושלים: התחסן במנה השנייה והוזרקו לו 6 מנות
חיסון נגד קורונה צילום: מאיר וקנין/פלאש 90

שוב זה קורה: אדם בן 57 שבא להתחסן לקורונה במתחם אחת מקופות החולים בירושלים, קיבל בטעות זריקת חיסון שנייה של אמפולה שלמה ולא מהולה - דהיינו 6 מנות.

לאחר שהצוות הרפואי הבחין במקרה הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, ולאחר מספר שעות שחורר לביתו כשהוא חש בטוב וללא תסמינים.

פרופ' קובי אסף, מנהל מלר"ד הדסה עין כרם סיפר כי "האדון פונה אלינו לאחר שהוזרקה בגופו אמפולה לא מהולה, קרי נפח של כ-5 עד 6 מנות חיסון, כחיסון שני. הבהלה מובנת אך האדון לא סבל מתסמינים כלשהם ולאחר בדיקות שוחרר לביתו. אנו מאחלים לו כי ימשיך לחוש בטוב כמובן".

לפני כחמשה ימים אירע מקרה דומה לבת 67 שהושארה להשגחה לאחר מכן בבית החולים שערי צדק ולאחר יומיים שוחררה.

לפני כחודש איש צוות רפואי שהתחסן במתחם החיסונים נגד קורונה של קופת החולים מכבי בהיכל שלמה בתל אביב, קיבל גם הוא בטעות לא פחות מחמש מנות מכיוון שהבקבוק לא נמהל.  בריאיון לחדשות 13 הוא סיפר כי הוא חש בטוב. "אני לא ידעתי כמובן, הם הודיעו לי", סיפר. "כנראה שהאח שהזריק לי גם שם לב אחרי, שמו לב שקיבלתי יותר מדי".

"זה מלחיץ אבל אין לי מה לעשות עם זה כבר, למזלי לא קרה לי כלום", אמר, והוסיף כי "חוץ מכאבים באזור הזריקה אני לא מרגיש כלום, חשוב מצידי לא לשדר תחושת פחד, אף אחד לא צריך לפחד לקבל חיסון עם חמש מנות".

 

 

קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד