ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לא היו הערב ברקים

נפלה בשטח פתוח: רקטה שוגרה מעזה לישראל

בצה"ל אישרו כי הערב בוצע ירי מצפון רצועת עזה לשטח מדינת ישראל | הרקטה נפלה בשטח פתוח ולא גרמה לנזק או לנפגעים | ארגוני הטרור פינו את פעיליהם מחשש לתקיפה ישראלית

נפלה בשטח פתוח: רקטה שוגרה מעזה לישראל
מערכת כיפת ברזל בפעולה. אילוסטרציה צילום: אדי ישראל, פלאש 90

רקטה ששוגרה הערב (שלישי) מרצועת עזה נחתה בשטח בשטח ישראל סמוך לגדר המערכת. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מדובר בתקרית שניה בתוך יממה, לאחר שאמש לפנות בוקר שוגרו שתי רקטות לעבר המרחב הימי של העיר אשדוד.

הרקטה, ששוגרה מצפון רצועת עזה, התפוצצה בתחום המועצה האזורית שער הנגב. לא נשמעה אזעקה ביישובים. מצה"ל נמסר כי "לפני זמן קצר, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה ביישומון ובשטח פתוח בלבד".

כלי התקשורת ברצועת עזה דיווחו הערב כי ארגוני הטרור ברצועה נתנו הנחיה לפעילים לפנות את המפקדות מחשש לתקיפה ישראלית נגד יעדי טרור, בתגובה לירי הרקטה.

כזכור, אמש (שני) תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות שבוצע בשעות  הלילה משטח הרצועה לעבר המרחב הימי באיזור אשדוד.

יצוין כי שתי הרקטות ששוגרו מצפון רצועת עזה לעבר מרחב החוף באיזור אשדוד לא הפעילו התרעה, ונפלו בשטח הים. "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור כנגד ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול בנחישות ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וריבונותה", מסר דובר צה"ל.

בהודעת הצבא נאמר כי "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

רקטה ירי עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד