ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הצמידו סכין לצווארו

מפחיד: פלסטינים חטפו חרדי סמוך לרמאללה

לפני מספר שבועות נמצא אדם חרדי כשהוא זרוק בצמוד לגדר המערכת של היישוב בית-אל, לאחר שלטענתו נחטף ע"י שני פועלים פלסטינים אל תוך רמאללה | השניים נעצרו מיד לחקירה והבוקר מתפרסם כתב האישום שהוגש על ידי הפרקליטות  הצבאית | ניצל בנס

מפחיד: פלסטינים חטפו חרדי סמוך לרמאללה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שני פלסטינים, תושבי הכפר ביתילו מצפון לרמאללה, מואשמים בשוד וחטיפה של אדם חרדי תושב מודיעין עילית. מדובר באירוע חריג שהתרחש לפני מספר שבועות, כאשר השניים, על פי כתב האישום שהוגש נגדם על ידי הפרקליטות הצבאית, חטפו את החרדי תוך שהם מאיימים עליו באמצעות סכין ושדדו את רכבו.

חקירת האירוע נפתחה במשטרה בעקבות תלונה שהתקבלה לפני מספר שבועות מתושב מודיעין עלית, כי נחטף ונשדד על ידי שני פלסטינים. מהחקירה עלה, כי בין החרדי לאחד הנאשמים הפלסטינים הייתה היכרות מוקדמת, במסגרתה נהג החרדי להחזיר אותו לביתו בכפר ביתילו במספר הזדמנויות שונות.

בתאריך 25.12.2020, בעת שהסיע את הפלסטיני לביתו, ביקש ממנו כי יוביל אותו לכפר סמוך על מנת לקחת כסף ולרכוש בגדים. על פי כתב האישום, הפלסטיני הכווין אותו לנסוע לרמאללה. בסמוך למחסום רנתיס ביקש הפלסטיני מהחרדי להתחלף בנהיגה, בטענה כי הוא מכיר את הדרך.

השניים התחלפו ובשלב זה כשהם בתוך רמאללה, עלה לרכב פלסטיני נוסף אשר ישב במושב האחורי ברכב, מאחורי החרדי. הנאשם הנוסף שעלה אל הרכב, איים עליו באמצעות סכין תוך שהוא מצמיד אותה לצווארו, הורה לו לשתוק וכאשר הוא דיבר הכה אותו בראשו.

בשלב מסוים באחת הסמטאות הקרובות לגדר היישוב בת אל, הורידו הפלסטינים את החרדי מהרכב. רכבו אותר בהמשך והוחזר לו. חקירת המשטרה הביאה להתחקות אחר שני הנאשמים במעשה והם נעצרו מספר ימים אחרי קרות האירוע.

מעצרם של השניים הוארך מעת לעת, ואתמול (רביעי) הוגשו נגדם שני כתבי אישום בבית המשפט הצבאי ביהודה, על ידי הפרקליטות הצבאית. בנוסף, הוגשה בקשה להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינם.

חטיפה חרדי רמאללה הפרקליטות הצבאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד