ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שנאה יוקדת

עיתון הארץ קורא לחילונים לפתוח באינתיפאדה נגד חרדים

מלחמת אחים: עיתון 'הארץ' ידוע זה מכבר בדעותיו המסיתות והמפלגות, אך נדמה שכזה עוד לא היה | בטור גדוש בשנאה קורא אורי משגב לפתוח באינתיפאדה כנגד הציבור החרדי וזאת על רקע התחלואה הגוברת 

עיתון הארץ קורא לחילונים לפתוח באינתיפאדה נגד חרדים
הארץ צילום: wikipedia

הסתה חמורה בעיתון הארץ: בטור מסית ומזעזע שכתב בעיתון הארץ, תחת הכותרת "איפה השמאל שיצית אינתיפאדה חילונית?", קורא אורי משגב לחילונים לפתוח באינתיפאדה נגד הציבור החרדי, ומציין "מי שיעשה זאת יהפוך לכוכב עליון".

בטור כותב משגב כי "החרדים מסוכנים כיום להווה ולעתיד של ישראל יותר מהטילים של חיזבאללה ומהגרעין האיראני. נזקם מוחשי ויום יומי, לא פוטנציאלי. הקורונה, כטבעם של משברים דרמטיים, חשפה את האמת. החרדים הם אדוני הארץ. ישראל מוכת קורונה בעיקר בגללם. בתל אביב נרשמו השבוע 4% בדיקות חיוביות, בחיפה 6%. זאת איננה מחלה של החילונים, בוודאי לא מגפה. רק הסגר הוא של החילונים. בירושלים, בני ברק, ביתר עילית ומודיעין עילית ממילא לא אוכפים אותו, והתחלואה משתוללת. בשרשרת הקורונה, החרדים שבים להיות חלק מהמדינה רק כשהם נזקקים לטיפול רפואי".

משגב תוקף וכותב כי "ישראל נמנעה מהטלת סגרים דיפרנציאליים והפעלה מלאה של תוכניות הרמזור רק בגלל אימת החרדים. בחצי השנה החולפת הם כמובן היו הראשונים שקיבלו שוב ושוב תוספות תקציביות של מאות מיליוני שקל לישיבות ולמוסדות החינוך שלהם, שהמשיכו לפעול בלא הפרעה. החילונים מרוסקים, והם מתודלקים".

כדרכם של אנטישמים מאשים משגב את היהודים, סליחה, את החרדים, בהשתלטות כספית. "אוכלוסייה הדואגת רק לעצמה, ולמרות זאת — כלומר, בדיוק בגלל זאת — ועדת הכספים ומשרדי השיכון והפנים והבריאות רשומים אצלה בטאבו. כל זה מוכר, אבל אז באה הקורונה והוכיחה, שחור על גבי מטוש, שבמקום שהחרדים יהיו אסירי תודה למדינה, הם מצפצפים עליה. ערכים כמו סולידריות, ערבות הדדית ואחריות לאומית לא מעסיקים אותם".

משגב המשיך להסית וציין כי "יאיר לפיד, האחרון שיצא מולם להתנגשות חזיתית, נחשב כמי שנכווה קשות מפני שהעז למרוד במלכות. הוא פסול חיתון, גם עֹפר שלח מציין את זה לגנותו. היחידים שמצהירים על החרדים כאויב המדינה בלי לגמגם הם אביגדור ליברמן והח"כים של ישראל ביתנו. כל הכבוד להם. אפילו השמאל המוכה, שמחפש בנרות "סיפור", לא מרים את הנכס האלקטורלי שמונח לו מתחת לפנס. הנה הסיפור שלכם, טמבלים: החרדים הורסים ומביסים את המדינה. מי שיצית פה אינתיפאדה חילונית ייהפך לכוכב עליון".

עיתון הארץ הסתה אנטי חרדית הסתה לרצח איניתיפאדה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד