י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פונה בטיפול נמרץ

ילד בן 8 נפגע מאופנוע ופונה לבית החולים

ילד בן 8 נפצע הערב בראשו ובגפיו לאחר שנפגע מאופנוע חולף בירושלים. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לביה"ח הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר בינוני | רוכב האופנוע לא נזקק לטיפול רפואי

ילד בן 8 נפגע מאופנוע ופונה לבית החולים
פינוי פצוע צילום: דוברות הצלה פ"ת

ילד חרדי בן שמונה נפצע הערב (חמישי) בראשו ובגפיו לאחר שנפגע מאופנוע ברחוב הרב אליעזר ברגמן בירושלים. כוננים וחובשים של איחוד הצלה ומגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי שלאחריו הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם. רוכב האופנוע לא נזקק לטיפול רפואי.

מדוברות איחוד הצלה - מחוז ירושלים נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילד כבן שמונה שנפגע מאופנוע ברחוב הרב אליעזר ברגמן בירושלים".

יאיר שטרן, חובש 'איחוד הצלה', שהעניק לו סיוע ראשוני סיפר כי "מדובר בילד שנחבל בראשו ובגפיו כתוצאה מפגיעת אופנוע. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם. רוכב האופנוע שפגע בו לא נזקק לדבריו לקבלת סיוע רפואי".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 21:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד שנפגע מאופנוע ברחוב הרב אליעזר ברגמן בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד בן 8 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים".

איחוד הצלה ירושלים מגן דוד אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד