י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חוזרים לחיים"

הדיילי מייל הבריטי: "כל העיניים נשואות לישראל, אלופת העולם"

מבצע החיסונים הגדול בישראל צובר תאוצה וברחבי העולם מסקרים את התוצאות בהערכה והתפעלות | בבריטניה פרסם הדיילי מייל כתבה מקיפה על הנעשה בארץ ועל אתרי התיירות שאולי ייפתחו כבר באפריל

הדיילי מייל הבריטי: "כל העיניים נשואות לישראל, אלופת העולם"
בנימין נתניהו ויולי אדלשטיין צילום: Marc Israel Sellem/POOL

הדיילי מייל הבריטי בכתבת ענק על ישראל ואתרי התיירות. "כל העיניים נשואות לישראל, אלופת העולם."

"ישראל שואפת לחסן את כל המדינה עד אפריל - אז דלגו על ספרד ופנו לארץ המרתקת הזו. בתל אביב יש חופים, בירושלים המבקרים יכולים לגלות את הכותל המערבי ולבקר בקבר דוד המלך".

ה"דיילי מייל" מציין כי אורית פרקש-הכהן, שרת התיירות הישראלית , אמרה כי כל האוכלוסייה הבוגרת תקבל את החיסון עד סוף מרץ, מה שיהפוך את המדינה ל"בריאה" כמו גם יעד אטרקטיבי לבריטים המעוניינים לצאת מבריטניה. "אם הכל ילך כשורה, התיירות תהיה פתוחה בחודש אפריל וזה במקרה אחד החודשים הטובים ביותר לביקור לפני שיהיה חם מדי" מציין ה"דיילי מייל".

המייל מציע לבריטים מקומות בהם אפשר להינות. "יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות, החופים בתל אביב, המראות ההיסטוריים והרוחניים של ירושלים, המים המלוחים של ים המלח, בתוספת אוכל פנטסטי כמעט בכל מקום שאתה הולך".

ה"דיילי מייל" מציע לקוראיו להכניס פתק לכותל. "אל תפספסו משאלה בכותל המערבי, שהוא כל מה שנותר מבית המקדש השני האדיר של הורדוס".

על פי נתוני משרד הבריאות, נכון ליום שישי כמעט 2.5 מיליון אנשים קיבלו את הזריקה הראשונה מתוך שתיים כאשר 900,000 מהם קיבלו גם את השנייה.

ישראל חיסנה 38.8 למאה נפש במדינה בלפחות זריקה אחת של החיסון, הרבה לפני מדינות אחרות, כאשר חלק מהאנשים כבר קיבלו את השני.

לשם השוואה, בריטניה חיסנה 8.9 לכל 100 אנשים, ארה"ב חיסנה 5.8, וצרפת נתנה 1.4 בלבד.

חיסון לקורונה דיילי מייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד