י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפשיעה במגזר

בכפר הערבי: 145 עצורים בלילה אחד • צפו

העימותים בכפר טוראען סביב תוצאות הבחירות במקום הביאו אמש את משטרת ישראל לבצע פשיטה מקיפה | למעלה מ-250 שוטרים ו-145 עצורים, במבצע שאולי סוף סוף ישיב את השקט לאזור

בכפר הערבי: 145 עצורים בלילה אחד • צפו
הפשיטה על טוראען צילום: דוברות המשטרה

בעקבות רצף אירועי האלימות בסוף השבוע בכפר טוראען, במסגרת הסכסוך בין שתי משפחות על רקע הבחירות - 250 שוטרים מכל רחבי מחוז צפון ביניהם כוחות יס"מ ולוחמי משמר הגבול פשטו הלילה על הכפר ועצרו 145 חשודים במעורבות בקטטות האלימות, בהצתות ובארועי הירי.

מעצרים אלה מתווספים ל-11 חשודים שנעצרו במהלך סוף השבוע כאשר חלקם נתפסו עם אמצעי לחימה ביניהם רובה מסוג קרלו, אקדח הזנקה, בקבוקי תבערה ורימון. מעצרם של אותם חשודים הוארך בבית המשפט השלום בהתאם לבקשת המשטרה.

כוחות משטרה נשארו במקום לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע קטטות נוספות בין המשפחות המעורבות. "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה ארועי אלימות בכלל, בדגש על ארועים בהם מעורבים אישים המשמשים בתפקידים ציבוריים, והשוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין", נמסר מהמשטרה.

"בד בבד", הוסיפו במשטרה, "משטרת ישראל קוראת לתושבים ולהנהגה המקומית שאף היא צד בסכסוך, לחדול מלבוי הלהבות, לגלות אחריות ולפעול באופן מיידי להרגעת הרוחות במטרה להשיב את השקט לכפר".

הפשיטה על טוראען\\צילום: דוברות המשטרה

עימותים גל מעצרים כפר משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד